Friday, February 25, 2011

Nangis & Nangis ..


Pada suatu hari, burung-burung pun berkicauan… Si Lulu berasa lain dan ada sesuatu yang tidak kena pada dirinya. Pusing kanan dia rasa hambar, pusing kiri dia rasa suram, pusing 360 darjah dia pening… Hari tersebut dilalui oleh Si Lulu penuh perasaan duka. 

Rakannya call, bercakap punya bercakap… bla bla bla…  Kah kah kah… hehehe hohoho…. Sejarah mungkin ber........... errrrrr
 
Si Lulu tiba-tiba menangis….  rakannya bercakap sesuatu… Tapi Si Lulu tak nangis sebab apa yg kawannya cakap… Si Lulu nangis tanpa sebab & air mata tanpa putus mengalir... tak tahu apa sebenarnya yang terjadi. Kategori menangis habis habis punya… mcm kehilangan sesuatu lah..

 
Si Lali  : Knp ko nangis ?
Si Lulu : aku sedih tiba2…. Nangis & nangis & nangis …
Si Lali : dah lah…. Buruk gilerz….
Si Lulu : dah nk nangis, nk uat mcm mana….

Blaaaa blaaaa……

Malangnya, Si Lulu tak tahu kenapa dia nangis.. ???? buntu… !!! dia nangis & nangis & nangis.. perkara macam ni selalu jadi kat Si Lulu..

 
PERSOALAN :
Kenapa Si Lulu menangis ?
Pada pendapat kalian, mungkinkah terdapat sesuatu yang tersirat yang Si Lulu sendiri tidak tahu kenapa dia nangis…..
Pandangan anda ……:-)


6 comments:

  1. Lulu nangis sbb dia kehilangan sesuatu yg sgt berharga utk dirinya kot.. bila dia fkir psl 2 mst dia akn nangs.. hoho...

    ReplyDelete
  2. meL: erm... mungkin ada smthing kot yg terbuku yg si lulu sndiri tak perasan......

    ReplyDelete
  3. semasa kawan Lulu tu rancak bercerita, Lulu teringatkan peristiwa yang sama berlaku ketika Lulu ngan rakan baiknya jugak. rakan baiknya tu jugak rancak bercerita (sebijik macam kawan dia tu) ngan Lulu sebelum meninggalkan Lulu buat selama-lamanya. kesian Lulu D:

    ReplyDelete
  4. Waaaaa...... citer mcm ni pun ada..

    ReplyDelete
  5. kdg kala kt tidak sendiri tidak tahu nape kt nangis.. tp yg pasti nangis itu terapi minda yang plg berkesan.. pengubat jiwa yg lara...menjadikan kt insan yang lebih kuat pd hari esok..
    oleh itu, jgn tanya ngape menangis.. tp tanya nape kt x menangis... kuatkah kita atau pura-pura???????? air mata bukan kelemahan... tetapi kekuatan yg tersembunyi...

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.