Tuesday, June 14, 2011

Perkampungan : Madura, Indonesia.

Kali ni aku nak ketengahkan pengalaman dan pemandangan di perkampungan sekitar Madura, Indonesia. Sepanjang perjalanan, inilah gambar yang sempat dirakamkan...

Kedai runcit ... tak singgah pun, rakam masa dalam kereta ...


 Ni pun sama.. tapi lain kedai.. dirakamkan sepanjang jalan.

 Tersentuh tengok Lembu ni... Kurus bukan?? ermm.....



 Berbeza dengan di Malaysia.. Cara tanaman di sini bertingkat-tingkat...




Titik Santai :
 
Setiap perjalanan itu, andai dihayati sedalamnya, pasti akan meninggalkan setitik rasa yang memberi sejuta makna.

8 comments:

  1. Kehijauan yang mendamaikan.

    Kesian lembu itu, macam tak cukup makan. :(

    ReplyDelete
  2. singgah sini kejap... hu2 clik2 lg

    ReplyDelete
  3. indahnya permandangan.. segar mata pagi ni

    ReplyDelete
  4. Dulu belajar Geografi tapi dah lupa kenapa ada tanaman berteres...huhu

    Tanah gersang dan lembu yang....(sedih)

    huhu

    ReplyDelete
  5. Hi Leeza,
    May I have your permission to use one of your photos for a teaching video that I am working on? The first photo on 'kedai runcit' at the top of this page. Thank you. Kim

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.