Sunday, October 23, 2011

Kenangan Teater Kanak-kanak MESIN

Kenangan yang tidak mungkin dilupakan oleh krew PRODUKSI DAYASARI .....



Baju budak-budak nak juga dicubanya...

kalau koyak tak ker 2 cerita jadinya... 

hasmie oh hasmie.....




PENGARAH Pening fikir pasal teater.. 

Belum masuk perangai para pelakon...
Sabar yer ....






Latihan lakonan....
Dari 0 hingga lah menjadinya sebuah pementasan 20 Oktober 2011...

Sejarah dan kenangan yang tak mungkin dilupakan....








Ini lah latar yang dilekat di dewan Za'ba...
dari kotak.. lekat surat khabar...
lukis dan warna....
akhirnya gantung...
nasib tak jatuh kan....








makan.....
pergh muka lapar..
ayoooo
muka aku...
malu nyer.....






Tinjau jangan tak tinjau...

huuuu........

Kenangan... dan tak ada mcm ni dah lepas ni....


Latihan tarian....


Came on robot robot.....




baju ini sbg kenangan.....
huhuhu.....

baju rekaan sendiri...
hebat...!!!


Rakaman suara yang dibuat..
Amat penat ya jawapannya...

Tgk momoi smpai naik atas kerusi... sbb nak rakam suara yang sedap kononnya...

Fer smpai pegang perut nk kuarkan suara yg sedap. Murnee smpai bongkok2.... Macam2...

Tahniah semua.....


 

Watak mantop....


Terbaik... Ketua Robot....


TITIK SANTAI :   
Semua gambar tu... kenangan yang tidak mungkin dilupakan .....
Setahun jer lagi kita di IPG KBM....
cipta banyak sikit kenangan k....

5 comments:

  1. "Semua gambar tu... kenangan yang tidak mungkin dilupakan .....
    Setahun jer lagi kita di IPG KBM....
    cipta banyak sikit kenangan k...."

    :: sdey dowh ayat ko yg nie ::

    ReplyDelete
  2. Pengarah pening, pelakon selalu lambat...huh..nak cukupkan satu produksi cukup susah..

    ReplyDelete
  3. kenangan beb semua ni...... tetiba terbayang 2013.. apa lah jadi.... huhu

    ReplyDelete
  4. test sore! test sore! hahah

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.