Tuesday, October 11, 2011

Lawak Santai : Terlanjur

Kandungan tak segempak Tajuk sebenarnya. Jenaka biasa jer. Dipetik daripada akhbar.



Ringkasnya, terlalu banyak yang didengar dan berlaku di luar kawalan kita. 
Apa yang harus dilaksanakan, hanya sabar dan senyum.
Mungkin juga diam.
Tapi diam pun boleh terkeluar kata Malas.
Sabar mereka dah habis, menanti meletup.
Nak dikira ramai lagi yang terasa dan air mata jatuh.

TITIK SANTAI :
Letih mendengar dan berkata.

7 comments:

  1. btul2.. skunk ni org ta kawin pun blagak cum da kawin je~

    reply comment :

    ta la.. dr kecik stay kat KL.. cuma jrg keluar lha.. parents ta kasi keluar.. kalau keluar senyap2 pun mesty abah tau kite pegi mane.. ade je yg wat report..

    apesal.com salah satu tempat utk ping entry :D

    ReplyDelete
  2. Ini bukan lawak ni...ini mmbuatkan hati panas mbara huuhu..

    ReplyDelete
  3. lawak kena tepat.... hahahaha ......

    ReplyDelete
  4. Kalau nk bercinta, boleh.. tp biar ada batasan . lau agak2 dah xleh nk jga batas,nikah ja trus.. tkut kes pembuangan bayi terjadi lagi akibat individu yang xbertanggungjawab..btol x???

    ReplyDelete
  5. betul memang seronok kalau dapat bawak couple kita gi bercuti, tapi sebgai orang Islam adalah lebih baik nikahi dulu pasangan kita tu..

    takut tak le control je bila berdua-duaan nanti

    ReplyDelete
  6. zaman skang couple berlagak cam dah kahwin.. bodoh tol..

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.