Saturday, October 29, 2011

Naili's Place


Hello geng. Jom santai di Naili’s Place. Tenang dan terasa seperti di tepi pantai. Saya suka tempat ni. Jom lepak kat sini....

Jom usha makanan yang my geng bedal... Tadaa~

Ini menu Azriyanti
Mihun Tomyam dan Rainbow Tree

Chicken Chop , Teh'o Ais, Air kepala muda, Rainbow Tree

Makan sup jer... Sebab makanan orang lain aku bedal.

Yummie... Sedap... Hangus sikit jer.

Selesai sudah... 

Jom tengok decor kat Naili's Place 

Penuh pokok-pokok tapi tak da nyamuk pun.

Bot : atas bot tu ada meja makan tau, bolehlah kalau siapa yang nak rasa makan atas bot tak bergerak.

Romantik tak makan kat sini?

Untuk family punya.. Ala kampung..

Ada kura-kura... Actually bila kalian jejak kaki kat sini, di bawah anda ada macam kolam... ada ikan, kura-kura...

Titik Santai :   
So jom lah pergi sini lepak..
Tenangkan fikiran..
Ada banyak menu sebenarnya..


4 comments:

  1. Ayoo..manyak sedap oo makanan tu, bila nak jalan sama ni? lol :P

    ReplyDelete
  2. Nice ambience with lovely food, esp the noodles.

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.