Friday, October 14, 2011

Santai Giler : 18sx Ow Dad!

Bukak FB tadi, ada orang post gambar ni. Apa lagi.... Jadilah entry....
Ada ker macam ni?
Atau semua ni sekadar edit jer....


Isu di sini bukan nak gelak atau apa...
Tapi sejauh mana benda ni benar.
Andai wujud?? 
Apa anda rasa?

TITIK SANTAI :
Ibu bapa perlu tunjukkan tauladan yang baik.
Anak-anak itu sangat bernilai.
Jangan rosakkan masa depan anak-anak anda dengan kasih sayang yang melampau.

6 comments:

  1. ya..aku sangat setuju dgn pendapat kau..
    ibu bapa patut memainkan peranan penting dlm mendidik anak2..
    pantau apa yg mereka lakukan..bukan patuh sahaja apa yg mereka katakan..

    ReplyDelete
  2. mungkin memang ada berlaku macam tu

    ReplyDelete
  3. huhu... terima kasih sbb comment.... apa2pun sayangi anak sebaiknya.

    ReplyDelete
  4. Moga dijauhkn pkara seperti ini...hermm

    ReplyDelete
  5. hahaha melampau si bapak tuh...... kn jd teladan meh...

    ReplyDelete
  6. mungkin ini reality .. tapi entahlah

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.