Wednesday, January 25, 2012

Seni Visual Dalam Pendidikan (Gambar Asli)

Gambar Asli Tanpa Sebarang EDITING.....
Dari Pameran Seni Visual Dalam Pendidikan .... 











Pameran yang diadakan di IPG KBM. Selanjutnya turut dijelaskan di  SINI. Selamat Mengunjung!!!

15 comments:

  1. karya unik.pelik pn ada..sampai xdpt nk pk bnda apa yg dipamerkan..

    ReplyDelete
  2. ni ler seni kreatif....memang lawa...

    ReplyDelete
  3. ni ler seni kreatif....memang lawa...

    ReplyDelete
  4. dulu sanggup amek seni dari muzik..even....................buta seni jugak..:P

    ReplyDelete
  5. Jauhnya, tak dpt pi tgok...tgok kat blog ni je lah :P...mmg menarik..

    ReplyDelete
  6. sriuslyy sgtt laweee.sgt rkeatifff ;)

    ReplyDelete
  7. w0w...cantik betul karya-karya ni...
    pandai diorang buat...

    ReplyDelete
  8. kreatif jugak eh.. kalau diaorg di expose kan lagi, mesti diaorg kaw kaw kreatif..

    ReplyDelete
  9. gambar yang no 3 tu sangat menarik..nampak hidup giler gambarnya..hehe..

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  10. smart la gambar ni.. kalo sape minat seni memang ade kelainan bila tgk seni visual ni kan??

    http://muazfaris.com

    ReplyDelete
  11. wow!

    mereka yang buat ni mesti betul-betul berbakat !

    saya suka sangat yang gambar katak tu!

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.