Monday, November 28, 2011

Bahana Idam Cantik, Lain Jadinya. (Donatella Versace)

Hai... Kali ni saya nak kongsi artikel berkaitan BAHANA IDAM JELITA. Terbaca kat akhbar Berita Mingguan, tu yang nak share kat blog. Teringat bisik-bisik masyarakat tentang kecantikan. Misalnya ...
  • "Hidung aku tak cukup cantik lah.... Kalau mancung sikit, pergh....." kata si A.
  • "Kalau bibir aku tebal sikit, mesti meletup kan..." kata si B.
  • "Pipi ni kalau chuby sikit... ermm...." kata si C.
Macam-macam lagi lahh kan.. yang tadi tu contoh jer. Belek-belek akhbar tadi macam tertarik dengan isu ni. Jadi, nak jadikan info tambahan di SantaiLeeza. Tengok kesan ni. Tak ada niat nak mengaibkan, cuma sebagai peringatan. Antaranya, Donatella Vercase, Jocelyn Wildenstein dan Hang Mioku (penyayi korea).

Sesungguhnya, kita semua wajar mensyukuri apa yang ada pada diri kita. 
Syukur dengan KurniaanNya.







Tak pasal-pasal pinggung jadi besar maxima.

Jika anda sedang berfikir untuk membuat pembedahan kosmetik, anda kena sedar risikonya. 


Mungkin boleh menyebabkan kecacatan yang kekal. Anda sanggup ???
Fikir-fikirkanlah beribu-ribu kali tatkala anda mahu melakukan pembedahan kosmetik kerana MENGIDAMKAN WAJAH ANDA LEBIH CANTIK.

Titik Santai :    
Satu perkataan yang perlu ditanamkan dalam diri kita.
iaitu 
KESYUKURAN.


15 comments:

  1. Syukur..yang penting ke'cantik'kan hati yang menyejukkan mata memandang..=)

    ReplyDelete
  2. Ngeri tgk dia org ni, tak tau brsyukur......thanks dtg blog akak.

    ReplyDelete
  3. makin buruk adalah

    :) :) :)
    i'm back
    terbaeekkk!!!!
    jengjalan dari mknace unlimited

    ReplyDelete
  4. betul cantik di mata kasar, ia nya akan pudar.. tetapi cantik peribadi dan hati, selalunya abadi.. :)

    ReplyDelete
  5. Lebaik baik banyakkan bersenam dan ikut petua-petua tradational ia akan lebih cun lagi :)

    ReplyDelete
  6. kadang2 wanita bergitu estrim bab cantik nih.. dah cantik nak lagi lebih cantik.

    www.pengeRindu.com

    ReplyDelete
  7. ...euwwwwww....Qaseh singgah ni.

    ReplyDelete
  8. ...eauwwwwwwwwww....Qaseh singgah ni.

    ReplyDelete
  9. aiyark
    molek2 dan cantik jadi buruk plak
    adeh

    ReplyDelete
  10. Kite kena syukur..Nape tukar name? he.he..

    ReplyDelete
  11. yg punggung 2 takot tgk.. btol 2.. kte kne bsyukur ngn apa yg ada.. sesungguhnye Allah da bg yg terbek ntok sume :)

    ReplyDelete
  12. yup... kalau x reti bersyukur itulah jadinya.. Allah dah jadikan manusia secantik2 dan selengkap2 kejadian kann...

    ReplyDelete
  13. Hi semua.. hidung, mata, telinga kita diciptakan utk nampak cantik dimuka kita.. jadi x perlulah nk mengubahnya.. apa yg perlu kita lakukan ialah untuk memastikan tubuh badan kita sihat luar dan dalam.. insyaAllah.. maka akan cantik dan sempurna semuanya.. alhamdulillah...

    ReplyDelete
  14. memang bahaya kalau dah gemuk nie

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.