Wednesday, November 23, 2011

Betul ker Lagu Terbaik AIM 24 iaitu Penakut ditarik balik?


Hello Hello Hello ......
Nak tanya, betul ker LAGU TERBAIK AIM 24 ditarik balik?
Saya terbaca di laman beautifulnara ... klik sini untuk baca entry tu.
Ada lagi satu info di sini .... Klik Sini ....  

Atas sebab apa, kita pun tak pasti..


Titik Santai :    
Kesian lah kat Yuna ... Harap lain kali jangan buat kesilapan yang dramatik macam ni yer....
Siapa yang ada info tu sila-silalah kongsi..... 


3 comments:

  1. mungkin bukan rezeki dia.. sabau je la...

    ReplyDelete
  2. Kesian Nasib Yuna kan nak buat mcm mana.. tapi redha bukan milik dia..

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.