Wednesday, December 21, 2011

Pernah Makan Roti Telur?

Salam Sejahtera

Pernah makan roti telur tak? Entri kali ni saja jer nak share pengalaman makan roti telur. Sebenar makan roti ni masa tengok bola hari tu... Around pukul 4 pagi. Terasa lapar.

Baru nak memasak ni ....

Siap!!!!!

Titik Santai : 
Kebelakangan ni, asyik lapar roti telur jerrrr......


13 comments:

  1. kalau tambah daun sup + Bawang merah + cili lagi sedap nih...esok nak buat la..

    ReplyDelete
  2. ohh ~ fyi , tadi lepas baru balik dr ofis , terbukak tv2 .. around 5pm-6pm jugak lah , reyn rase cite cinderella tuh ade .. hee ~ ohh tgh cuti .. ni sem bape ni ? stdy kat ne ? course ape ek ?

    ReplyDelete
  3. fav nie..hehehe..tapi kalau i letak susu skit bg manis..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  4. telan air liur. memang suka roti telur! :)

    ReplyDelete
  5. Hehe,, boleh lah tu,, senang je kan nak buat roti telur,,hehe,,masak 2-3 minit siap..

    ReplyDelete
  6. patut la terbau2 je masa tidor, rupanya ade orang masak roti telur.. isk3 tak nyenyak tidor ari rabu pagi tu..haha

    ReplyDelete
  7. menyelerakan,dan simple utk dibuat...^^

    ReplyDelete
  8. menyelerakan jugak ! :) kalu cik syue, lapar pg2 cmtu, tido trus, huhu

    ReplyDelete
  9. haaaaa suke2 ! >_< tp sy suke makan roti tu dgn telur goreng, letak mayonis, sos, cheesedale, tomato semua pastu ngap ! ok fine i lapa skg ni (u_u) zzz

    ReplyDelete
  10. Kalau saya rajin, jadi la benjo. Kalau saya lagi rajin mungkin french toast. Kalau malas, roti dgn telur setengah masak pun ok je

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.