Friday, February 17, 2012

Pertandingan Tarian dan Karaoke (SK Tmn Midah 2)

Salam Sejahtera ... (Anyeong Ha Seyo)
HeLLo0o0o...

Lama juga liza menyepi sih.... Minggu ni sekolah penuh dengan segala macam aktiviti. Rabu pula pensyarah datang observe! Baik punya.....

Pasal observe tu, tak payah cakap lah kan... Memang dah boleh agak dah hasil komen pensyarah.... 

Pertandingan tarian dan karaoke yang diadakan, liza dan kawan jadi juri. 
 
TARIAN :    
 Masa jadi juri pertandingan Tarian, Okey lagi ... Gagah lagi ...

Tangggggg KARAOKE ... perghhh....
Pening den... peserta ramai sangat.
Sampai juri kena angkat tangan suruh berhenti bagi peserta yang "menyumbangkan" lagu...

Peserta yang ada potensi dan suara yang sedap... Murid ini memilih lagu Awan Nano.
Hari ni sambutan maulidur rasul, murid ni menyanyi lagi.. Taubat Maksiat.

 ~Happening saja murid-murid~



Titik Santai :
Pelajar SK Taman Midah 2 ni agak suka menyanyi... 
Suka dengar mereka nyanyi lagu NEGARAKU, sangat semangat..... !!!
Rabu dan Khamis ada observe. Pensyarah diikuti guru pembimbing. Masakkkk

11 comments:

  1. seronoknye budak2 sekolah.. :)

    rase mcm nak kembali ke sekolah pulak

    ReplyDelete
  2. rindunya zman sekolah,baik dari zaman sekolah rendah ataupun menengah...:')

    ReplyDelete
  3. Itulah cabaran menjadi seorang guru yang mithali :D

    ReplyDelete
  4. Jom karaoke dengan Benjy ... nak tak ? (sah jantan gatal kau ni Benjy !!!) ... hehehehe gurau je :D

    ReplyDelete
  5. ni lagi 10 tahun ade laa yang masuk uji bakat mentor nie..hehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  6. seronok je kan, jumpa budak2.. hehe tenang je.. :)

    ReplyDelete
  7. salam kenal :)

    wahh meriah nye..ske tengok budak2 buat persembahan ni..cute

    jemput join segmen di blog saya..ada hadiah juga :)

    ReplyDelete
  8. msti best tngok bebudak nyanyi..sore die mantop2!haha

    ReplyDelete
  9. Macam tu la kanak-kanak. Sentiasa seronok..

    ReplyDelete
  10. cikgu rupanya kamu. tapi zaman sekarang, budak-budak memang suka hiburan kan? ;)

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.