Wednesday, February 1, 2012

Stress itu Puncanya apa? Anda stress?

Salam Sejahtera ... (Anyeong Ha Seyo) HeLLo0o0o...

30 Januari 2012, saya mula praktikel. Kesimpulannya !!! Saya rasa sangat...


ads 
 Stress !!!!!   grrrrrrrrrr...............aaarrrrrrrrrrrrrrr..............

ads 
Bila di sekolah fikir TIDUR ... zzZZZzzz
Bila TIDUR fikir KERJA BERTIMBUN ......

So malam 30 Januari itu... Makanan saya dan rakan .. 
Pizza Hut

 Mc Donald ....

 Bagi mengatasi stress daku sepanjang 11 minggu yang akan datang..
Ada sesiapa tahu di mana boleh daku dapat STRESS BALL macam kat bawah ni..
ads

Titik santai :   
Kalau ada sesiapa tahu di mana boleh dapat stress ball, sila maklumkan k.
Kedai sukan ker apa ker...
Thank you..
Macam stress sangat jerrr..... No komennnn....
Bachaaaaa !!!!

15 comments:

  1. mngapakah jd begitu sekali smpai stress sgt?bhye tuhhh yunk

    ReplyDelete
  2. kalau stress sy suka tido.. haha..

    stress ball tu utk aper? main baling eh? hehe

    ReplyDelete
  3. try cari:

    1. kt tesco....bahagian alat sukan (pnah nampak bola tu)

    2. kedai cenderahati...yg jual patung2 etc

    ReplyDelete
  4. Aku kalau stress, baca buku je..membaca satu terapi.

    ReplyDelete
  5. Biasalah tempat kerja sentiasa stresss...tapi jangan di bawa balik ke rumah..bahaya!!
    nanti darah tinggi...hehhe

    ReplyDelete
  6. erk..xpernah dengar plak nama stress ball nie..hehehe..anyway selamat menjalani practical..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  7. mula2 jerk stress. nnti nk habis. rs sedih plak nk tinggal kan praktical. chill saja k . . .



    feel free to visit my new entry http://speechless009.blogspot.com/2012/02/hacked-wireless.html

    ReplyDelete
  8. ilek ye kak liza..biarkan stres itu lepas sume..nnti lega ^_^

    ReplyDelete
  9. Nak hilangkan stress senang je pergi memancing ... jangan pula stress bila tak dapat ikan ... :D

    ReplyDelete
  10. Stress ball tu untuk hilangkan stress ke ? atau untuk main boling ? ... kalau lenyek2 stress ball sampai leper untung2 boleh jadi pizaaa .... :D

    ReplyDelete
  11. Mak i ... saja nak dengkikan oranglah tu dengan gambar Pizzaaa ni ...

    ReplyDelete
  12. kalau stress pergi berlibur, lakukan perkara yang kamu suka. ataupun tidur sahaja.

    *cikgu ya? ;)

    ReplyDelete
  13. wah stress stress pun makan besar jugak ye

    ada pizza ada mc d lagi

    ReplyDelete
  14. sedapnye.Lame dah xmakan pizza..

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.