Saturday, February 4, 2012

Terjah Q-Thai jommmm

Salam Sejahtera ... (Anyeong Ha Seyo)
HeLLo0o0o...

3 hari sebelum my bro balik Dungun, Terengganu. Sempat juga pergi makan-makan bersamanya. Pilihan kali ini ialah Restoran Q-Thai. Berdekatan dengan perumahan Tun Perak.

Harga : RM 24-27 (depend apa yang kita pilih) BUFFET

Well, sebenarnya liza suka makan SEAFOOD ... so memang banyak amat lah seeafood... Mungkin sebab tu lah 2 hari lepas terjah seafood, mata liza kena ketumbit.... Haizzzzz......................

Mula dengan bismillah ... Makanan 1st yang dijamu ... Saja jer makan ni dulu ..

Sambung ....

Banyak lagi liza makan.. cuma tak sempat pula nak bergambar banyak-banyak....
Apa ni namanya... Kepah ea? (betulkan jika salah)

Ni pun liza tak tahu nama... Tahu makan jerrrr

 TITIK SANTAI : 
Sentiasa berharap hari yang mendatang akan menjadikan liza lebih matang dan lebih cekal menghadapi apa jua dugaan-NYA.
Adakala bila makan banyak-banyak, boleh hilang tekanan.
Terima kasih kat MR LAW yang banyak membantu liza dan rakan menyelesaikan kekusutan praktikel. Thumb Up for MR LAW.... hehehehe

9 comments:

  1. sedapnya.. Datang picit mana yang patut

    ReplyDelete
  2. fuhh!! sedapp.. kalau seafood suka makan udangg~ tp malas nak kopek.. makan skali kulit dia hahahah

    ReplyDelete
  3. yumieeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  4. Thank you for sharing... memang kena pergi nie :)

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.