Tuesday, April 17, 2012

Bali, Indonesia: Ukiran Kayu

Salam Sejahtera ... (Anyeong Ha Seyo)
HeLLo0o0o...

Kali ni kita berjumpa dengan rakaman gambar ukiran kayu di Bali, Indonesia. Kasi roll gambar ituu........

Ukiran Kayu Pertama... Tengok sedalam-dalamnya, apa yang anda nampak?

Gambar ini kalian tengok sampai juling... hahahaha .......

Mari menari... kasi tari .....

Kesenian yang halus... Ukiran yang mantap... nak beli, tidak cukup ongkosnya sihhh....

Ukiran ini semuanya 3D....Kalian nampak or tidak di sebaliknya... leeza no komen...

Paling Suka Sukie..... Sebab gambar ni sangat istimewa...

Warga tua... ukiran yang perfect toooo......

Sekian dari santai leeza : Rakaman gambar ukiran kayu. 
Titik Santai :   
Ukiran kayu yang dilihat di sini, sangat cantik dan menarik. Andai diberi peluang memilikinya satu, pasti saya beli satu.... Tapi ukiran-ukiran manusia, leeza tak nak ... macam takut jer.. hihok...



13 comments:

  1. nampak gajah. hehehehe

    kemas ukirannya

    stunning

    ReplyDelete
  2. woww. detail nyer ukiran tu... tp menakutkan jugak kalau yg patung2 tu

    ReplyDelete
  3. huihhh...kalo aku macam seram j nk letak kat umah...hohoho

    ReplyDelete
  4. Wow! memang sangat unik dan menarik...

    P/s: Alieza, bo buatkan sy watermark utk gambar tak? hehe..tak kisahlah berbayar or free..^_^ cth: santai leeza kat gambar tu..

    ReplyDelete
  5. Fuh ! ... ukiran kayu ni bukan mudah nak buat OOooo ... pemain Manchester United pun tak reti nak buat ni ...:)

    ReplyDelete
  6. ukiran-nya sesuai selera sajalah..bagus tidaknya... pas dikantong pula :)

    ReplyDelete
  7. Like..............

    ReplyDelete
  8. psstt.. xupdate blog ye cikgu ? hehe.. singgang tu xtaw nk ckp cane.. try la masak makan :D

    ReplyDelete
  9. kat sini ada video syair ..

    ttp://www.evideo.si/video/SYAIR SEJARAH MELAKA/youtube/rxHUiD0qXvQ

    ReplyDelete
  10. sekali tengok macam menarik..tapi kalau letak kat rumah macam horror pun ade gak..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...