Sunday, April 29, 2012

Daripada 4 Budi SK TM2, 2012

Salam Sejahtera ... (Anyeong Ha Seyo)

Pertama sekali, nak ucap RIBUAN TERIMA KASIH kepada murid-muridku di SK TM2, terutamanya murid 4 Budi. You all memang sempoi... cukup package.. ketawaku, senyumku, tangisku, gelakku, dukaku.. semua kerana kalian. Cukup package lah... tak sangka hari akhir, hatiku berdetik "Memang terbaik.. will miss u all."

Rasanya tiada istilah "Selamat Hari Perpisahan"... tapi tak per lah... apa2pun, leeza amat menghargai semua yang murid-murid buat dan beri...         

 Penghargaan 1 : Terima kasih Elina Sohfi. Murid yang sempat dikenali selama 5 minggu. Sangat tersentuh dengan jawapan murid ini apabila ditanya 1 soalan kepadanya. 

 Penghargaan 2 : Murid dari kelas 3 Amanah. Leeza sempat masuk relief 2 kali di kelas ini. Bangga dengan tulis berangkai Amanda. Tahniah...

 Penghargaan 3 : Daripada Anis dan Afiq Ilman... Afiq antara murid yang kacak.. di depanku begitu senyap dan baik. Dari jauh kulihat Afiq begitu aktif sekali. Anis pula sentiasa cuba untuk menjawab, malang selalu juga silap.  

 Penghargaan 4 : Hasil murid 4 Budi. Mungkin mereka buat masa pendidikan seni.... TQ.

 Penghargaan 5 : Daripada Afiq Ilman dan Adam. Pantun Adam sweet lah.... Adam, apabila dia angkat tangan nak jawab dan guru panggil, Adam berdiri dan senyap.. lepas tu cakap... "Alah cikgu, dah lupa!" 

 Penghargaan 6 : Pemberi surat ini tidak hadir pada hari Jumaat... Apa-apaun, terima kasih k.... Pantun yang bermakna..... 

Teringat kat Ahmad Daniel masa awal-awal dulu, dia dimarah teruk oleh guru. 1. Selalu lambat datang ke bilik media / bilik PAK. 2. Bercakap tak berhenti-henti. 3. Tak siap kerja... Tapi sejak itu, dah berubah sikap... Tahniah... Terus Maju...

**Minta maaf kepada mereka yang memberi kad, ucapan atau hadiah, saya tak masukkan di sini. Insyaallah saya masukkan pada entri akan datang. Terima kasih k..... Penghargaan yang amat bermakna bagi saya.

Titik Santai :  
Leeza doakan semua anak didik leeza berjaya. Leeza akan kembali di SK TM 2 bulan Jun nanti. Berpisah seketika k my dear....



7 comments:

  1. byk nye cikgu dpt hadiah.. best nye.. hehe..da abes prktikal ye..

    ReplyDelete
  2. Bestnya..ramai anak murid sayang!!
    Vote me for blogger of the year

    ReplyDelete
  3. olololo dpt surat cinta dr murid2.. berbunga2 bila bc kan.. ehheh sweet.. budak2 tadika xtau lagi nak tulis.. tp lukis muka cikgu jer kot haha

    ReplyDelete
  4. bestnye jadi cikgu.. ramai anak murid ingat.. hehehe

    ReplyDelete
  5. Bestnya jadi cikgu kan :) bcita cita dulu tapi tak kesampaian...sweet je murid murid Liza kan hehe

    ReplyDelete
  6. mesti liza ngajar best ni..
    sebab tu la bebudak sayang..
    mesti diorang rindukan liza ni...

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...