Saturday, May 5, 2012

Lepak Makan: Di Williams Italian Mamak

Salam Sejahtera ...

Semalam leeza terjah area PJ untuk memenuh perut di malam hari. Kecewa dengan penantian akad nikah SCHA dan Awal, leeza terus ke PJ. Gerai yang kelihatan macam gerai biasa dan sempoi jer, decor tak ada sangat pun. Tapi makanan dia 5 bintang woooooooo...........

INFO :
Williams Italian Mamak
Jalan SS26/4,
Taman Mayang
47300 PJ
Selangor
Business Hours: 6.00pm - 3.00am (daily)

Info yang boleh diberi ialah SEAPARK, SS26. kedai ni kat hujung deretan kedai dan berhadapan dengan rumah orang. Area kedai ni kat KOLEJ LINCOLN.

Jom tengok menu santaileeza....

kiri : menu leeza apa nama dia, leeza pun tak tahu.. Ringkasnya PASTA SEAFOOD.
(RM 40, sbb ada ketam)
kanan : menu akak leeza ni, BEEF STEAK (ada nama lain gak sbnrnya) (RM35)

kiri : adik punya, CHICKEN apa tah.. tapi saiz ayam tu boleh dikatakan setangah ayam. (RM35)
kanan : Lamb Chop, 4 slice dia bagi dan ada kentang n side dish yang biasa. (RM35)

Ni sama dengan yang atas.... Yummiee... 
Tak muak pun makan.

 Dah teramat sangat kenyang ni.....

Minuman dan pencuci mulut kami...
Harga setiap minimum RM8, pencuci mulut RM15.

Apa-apapun, semuanya puas hati.. Jumlah RM semalam ... RM182
Link Lain Sini : 
http://chillout-soulout-freakout.blogspot.com/2012/01/williams-mamak-ss26.html

KOLEKSI WILLIAM >>SINI<<

Titik Santai :   
Nak pergi lagi lah, nak cuba masakan lain pula... Tunggu duit masyuk erk.....
Kasi roll lepak makan...


15 comments:

  1. mak oi~~~
    cam sedap je~

    sesedap harganya..hehe

    ReplyDelete
  2. 1 mknan 2 org makan pun boleh. sbb sgt besar dan banyak..

    ReplyDelete
  3. aduhai, dah lama tak makan ketam ni..

    ReplyDelete
  4. adess , lpar ar baca entri nih , hehe ..

    tapi kan harga dia pun nampak sedap jgak .. hehe ..

    ReplyDelete
  5. bestnya makanan..
    in mesti peminat Awal ni..hehehe

    Support me by Daily vote me for blogger of the year

    ReplyDelete
  6. ramai jgk ek tunggu scha n awal.. hehhehe

    menarik makanan tu!

    ReplyDelete
  7. Uiksss ! ... ni macam kisah jalan-jalan cari makan je ni .... hehehe

    ReplyDelete
  8. wah byk nye makanan.. puas hati la byr mahal pun makanan sedapkan.. desert tu nmpk myelerakan..

    ReplyDelete
  9. mak oiiii.. cantek betul harga dia..hahaha.. tp mcm sedap giler suma tu..

    ReplyDelete
  10. owh..okay, ade jual chicken maksudnya lan leh makan..hahaha..kat area mana??kolej lincon ek..hehe..nanti lan try survey..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  11. member selalu pegi sini dulu tapi saya gak tak sempat.diorang cakap best.memang terliur la tengok gambar tu.wuuuu

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.