Tuesday, June 12, 2012

Apa ada di Istana Negara?

Salam Sejahtera ...

Tak habis bercuti di Sabah, penat tak hilang.. Selang 2 hari, leeza terjah Istana Negara pulak. Bukan apa, 16 Jun ni tarikh akhir Istana Negara tu dibuka untuk umum. Apa lagi, nak tengok suasana Istana Negara ni macam mana kan. Apa lagi.... kukuatkan diri juga lah pergi. Haaaaaa...

Bayaran RM3 untuk mereka yang mahu mengambil gambar. Itu sahaja.... Tak banyak yang boleh leeza ceritakan di sini. Sebab buku yang leeza dapat masa lawatan tu, tak baca lagi... hoooo..... 

Jom Roll 3 4 Keping Gambar Lawatan...

Gambar barangan yang dipamerkan.

Cuba teka benda yang atas sekali tu.. Yang macam kunci tu apa? Haaaaa..... Itu cop mohor tu.. Masa leeza tgk, punyalah terkejut beruk.. Dahsyat nyer....
Gambar yang sempat gak adik  amek.
Ramai manusia yang bergambar di sini... hooooooo

Luar Istana Negara
Leeza masuk ikut pintu 2. Pintu utama penuh amat sih... Tak berdaya den... Akan datang jer lah leeza bergambar kat depan pintu Istana Negara. Bukan orang KL jer berkunjung di sini, plat kereta rata-rata negara .. siap ada sabah lagi tu.. haaaaaaaaaaaa..............

Buku yang diterima masa lawatan
Titik Santai :   
Pada siapa yang berkesempatan, singgah-singgah lah di Istana Negara k. Dapat luaskan ilmu pengetahuan.....

8 comments:

  1. Wahh!! Kak Leza nak p istana..uhuhu,,nak ikot..Hehe, selang beberapa hari nanty, hari jadi hafez..hehe..

    P/S:"Lama Xdtg blog akak..maaf sebb sya Xsempt nak update blog(^_^) Selamat bercuti!!

    ReplyDelete
  2. ehh!!! boleh masuk meh?ok bru tau..kahahkah

    ReplyDelete
  3. ya header n background tuh sya wat sndri..hehe..xtau nk komen kat mn sini ja lah jwpn :p

    ReplyDelete
  4. @HaFez Hisham ohh bakal smbut birthday erk..
    Selamat Hari Lahir. moga panjang umur erk.

    ReplyDelete
  5. @hairy boleh masuk lah... tak akan tak tahu sih...

    ReplyDelete
  6. xpernah jugak smpai sini.. haish..

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.