Sunday, July 29, 2012

Anak Murid Hardcore

Salam Sejahtera ...

"Hardcore" pasti terbayang sesuatu yang ganas. "Harcore" boleh dikategorikan kepada beberapa aspek. Kali ni leeza nak kongsi "hardcore" tahap rendah. Tergaru-garu juga dibuatnya, tersenyum pun ada, geleng kepala pun ada apabila leeza mula mahu menanda buku ini ....


Aduhai.. kalau ya pun cik kak, cantumkanlah dulu sebelum awak hantar kepada saya yer... Tak pasal-pasal hilang bahagian belakang tu, sibuk pula cari satu sekolah. 
Atau
"Cikgu... mana bahagian belakang buku saya? Saya dah hantar pada cikgu, bila cikgu pulang, dah tak ada?"

Tak pasal-pasal cikgu juga yang salah yer... Hiii... cikgu tak sempat juga nak tolong sambungkan... Mohon dicantum sendiri... hehehehe

Titik Santai :
Murid sekarang, apa yang berlaku, cikgu yang dicari... Sampai orang sms ganggu dia pun, dia tanya cikgu kenapa si X asyik sms saya... adoi.. tepuk dahi aku dibuatnya!!

20 comments:

  1. haha macam2 murid2 sekarang..hihihihih...

    ReplyDelete
  2. Hehe nasib baik tu budak sekolahje... Kalau ade bapa budak tu menggatal, dah jadi macam cikgu murni lak

    ReplyDelete
  3. semuanya cikgu jadi pakar rujuk kan.. tu okey lagi la dr dpt budak yg semuanya asyik nk menyalahkan cikgu, nk membangkang cikgu je.. kan?kan?

    ReplyDelete
  4. haha...memg xreti jaga dak sekolah..mesti dak lelaki...

    ReplyDelete
  5. Sebab tu cikgu perlu bijak mendidik murid2 sebab kebanyakan masa banyak dihabiskan bersama cikgu.. Semua perkarapun diceritakan kepada cikgu.

    ReplyDelete
  6. @babycomel "budak skrg tak macam kita"... perubahan zaman..

    ReplyDelete
  7. Budak2 sekarang memang berani dgn cikgu...

    ReplyDelete
  8. Cikgu umpama parent ke dua bg budak2 zaman skrg..

    ReplyDelete
  9. hahaha.. buku tu dia makan ke apa sampai macam tu sekali tu?hahaa

    ReplyDelete
  10. hahaha sabo jekla lyn bebudak kan?

    ReplyDelete
  11. hahahaha..mohon dicantum ya cikgu..

    ReplyDelete
  12. hehehe. dah cam personal assistant pula cikgu ni

    ReplyDelete
  13. cikgu kena gantilah..heheheh

    ReplyDelete
  14. sebab tu KA cukup2 respek pada semua yg bergelar cikgu ni!

    ReplyDelete
  15. hehe,,budak2 skola macam tula kan..sabo jelah:)

    ReplyDelete
  16. hehe, brmcam ragam murid skolah ni ye..

    ReplyDelete
  17. mungkin sbb x sampul buku..tu yg tercabut tu..huhu

    ReplyDelete
  18. haha smpai cmtu skli kan..adoilah...haha..

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.