Tuesday, July 10, 2012

Baling Beten, dapat no 2

Salam Sejahtera ... (Anyeong Ha Seyo) HeLLo0o0o...

Masa Sukan Tahunan 2012 SK Taman Midah 2, leeza tidak melepaskan peluang masuk acara. Haaaa lepas gian masa kat sekolah kot. Kah kah kah..... Kiranya leeza boleh gak lah lari lagi ni. Tapi kesan lepas lari, tanggung sendiri lah.... aduhaii......

Tak yah cerita banyaklah kesannya, dah expired lah sendi-sendi, otot-otot ni. huhuhu.....

Walaupun dah expired, akhirnya leeza dapat juga pingat... tadaaa....~


Gambar : Acara ibu bapa, tapi ramai ibu bapa dah balik dan tak nak masuk. hehehe..... so cikgu muda ni lah masuk!!

Masa acara ni, nak pecah perut, ada lah pesaing kat sebelah ni, dia tengok leeza dah lari ke depan, dia campak beten kat kawan dia... haaaa.... Dapat gak no 2 cikgu tu, heheheh.... Well acara ibu bapa, memang tak lah amek kira sangat peraturan kan.... 

Masa penerimaan hadiah, YDP (pemyampai hadiah) siap tanya lagi, siapa yang baling beten tadi erk? hahahaha

Titik Santai :
Moga keceriaan berpanjangan.... Tiada apa yang diimpikan melainkan memohon segala urusan dipermudahkan-Nya.

Pedas :  
Aku sememangnya cuba untuk menjaga hati dia, tapi bukan mudah. Biarlah akhiri dengan kemanisan daripada noktahnya itu kehitaman yang merobek hati kita.

14 comments:

  1. wahhhh!!! tahniah..ibubapa pun dpt juga pingat nya...slalunya bg tupperware ja..haha

    ReplyDelete
  2. @hairy ibu bapa special mmg macam ni. haaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  3. Bersukan sambil berhibur...hehehhehe.
    Ni dah lama sangat tak bersenam ler ni...hahahahha

    ReplyDelete
  4. wah... Jarang blari pon menang erk... Hehehe hebat la

    ReplyDelete
  5. kt mn hery nk bls soalan ni..hehe...ltk lah shout ;-).. skrg kt dmnsra kja sini...hehe

    ReplyDelete
  6. hehhehe..
    good job, tahniah (:

    ibu bapa yg selalu brdamping dengan sekolah,
    biasanya anak akan jadi bijak pandai..

    ReplyDelete
  7. @amengs88 Dulu selalu lari. skrg yg jarang..........

    ReplyDelete
  8. erkk..leh baling beten ker?..x pnah lak try..haha

    ReplyDelete
  9. Mesti lengoh tak ingat otot2 tu.. Heheh

    ReplyDelete
  10. wah2..thniah..hee..semangat kesukanan:)

    ReplyDelete
  11. baling beten?? beten tu apa leeza??

    ReplyDelete
  12. Tahniah! tak pa yg penting happy kan..hehe:)

    ReplyDelete
  13. suka acara lari bawa telur dan lari dalam karung guni je...

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.