Monday, July 16, 2012

Program Sopan Santun dan Budi Bahasa (Sebelum)

Salam Sejahtera ...

16 Julai hinggalah 18 Julai, leeza akan sibuk sebagai penyelaras (tak lah besar mana pun tugasannya, sebab kawan-kawan ada!!) Program Sopan Santun dan Budi Bahasa. Program ini tidak akan berjalan dengan baik tanpa rakan-rakan dan guru-guru yang membantu. Rakan seperjuangan yang menjayakan program ini, leeza nak ucapkan ribuan terima kasih....

Bersusah-susah SEKARANG, Bersenang-senang KEMUDIAN.

Gambateh semua... Chaiyooook...... Bachaaaaaaa (korea style) .... haaaaaaaaaaaaaaa

Gambar : Persembahan Nyanyian Koir Budi Bahasa Budaya Kita di bawah pimpinan Puan Noraini.... Chaiyok......!!!!   [baru latihan dah gegar bangunan sekolah tau, belum betul-betul lagi... haaaaaa]

Gambar : Persediaan bahan-bahan untuk pertandingan. Moga segalanya berjalan dengan lancar.

Titik Santai :  
Banyak perkara leeza belajar sepanjang ke arah menjayakan program ini. Contohnya, buat kertas kerja, bagi taklimat, jemputan ke taklimat, buku program, persediaan bahan dan macam-macam.... Pengajaran yang bermakna sepanjang di sekolah ini.

15 comments:

  1. satu usaha dan program yg sgt2 baik n bermanafaat!

    ReplyDelete
  2. nant jd ckgu kt sekolah mane leeza?

    ReplyDelete
  3. ika penah tolong kakak uruskan persembahan budak2 kat sekolah utk program perkehamahan..mmg best ^^

    ReplyDelete
  4. fuhhh bz lah ea ni..hehe..pupuk smgt sopan sntun di sekolah ni bgus..gudluck ok

    ReplyDelete
  5. mak ai bergulung gulung paper work tu. boleh juling mata ni tengok.

    semoga berjaya dengan jayanya k.

    ReplyDelete
  6. wow, mesti meriah pertandingan ni.... seronoknya kalu dapat pergi tengok sma

    ReplyDelete
  7. seronok tgk cikgu2 dgn budak sekolah buat aktiviti.. budi bahasa budaya kita ;)

    ReplyDelete
  8. susah kejap takpe, yg pntg hasil tu nanti :)
    kemain ye persediaan tu

    ReplyDelete
  9. bagusnya program ne..sekolah eca kena buat..student kurang kesopanan sangat.hahaha

    ReplyDelete
  10. bagus gak ada aktiviti sebegini. Skrg ramai pihak sekolah yang sibuk dengan hal memasing smp lupa budak2 sekolah nih. ada mencari perkataan.. silang kata ada tak? seronok tu. Lol.

    ReplyDelete
  11. menambah pengalaman sendiri ni.. :)

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.