Friday, July 20, 2012

Samarinda: Ameera, Dah Habis Download

Salam Sejahtera ... (Anyeong Ha Seyo) HeLLo0o0o...

Semalam seharian leeza dok fokus download drama bersiri Samarinda: AMEERA.... Khusyuk jew layannnn drama ni... Yeeeahhh.... I LOVE RITA RUDAINI SO MUCH!!!! Tak sangka demam AMEERA tak habis-habis lagi walaupun drama tu dah tamat.....


Pada siapa yang nak... BOLEH LAH TERJAH SINI.. Cik Leeza download kat SINI SINI SINI

Titik Santai :     
Sangat suka dengan Rita Rudaini ni...... haaaaaaaaa.......... well well....

8 comments:

  1. wahhh. jelez!! cik leeza, sy nk jugak boleh ke?
    areshacrazy@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. nak nak

    sebab masa dalam samarinda kita tak tengok sebab bersambung2.. org cakap bes nak layan gak

    ha_izmel@yahoo.com

    ReplyDelete
  3. eca tgk kerat2 je sbb xde geng..klu ada geng.konfirmtgk jak ne...xpe,nnti eca download kt sekolah..haha :)

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum Leeza,

    ZABP ingin mengambil kesempatan ini mengucapkan selamat menjalani ibadah puasa ye... :-)

    ReplyDelete
  5. Owh da siap download semua.. memang gigih. kalau saya idak lee..

    ReplyDelete
  6. yg paling x best hero mati , ! huh

    ReplyDelete
  7. hehehe... thanks for your offer. rasanya tak de masa kot nak layan drama. sibuk bebenor sepanjang ramadhan ni. nak jahit baju, nak buat kuih & masak tuk suami & anak anak.

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.