Monday, July 30, 2012

Semut: Kereta Diserang Tentera Semut

Salam Sejahtera ...

U all pernah tengok semut dalam kuantiti yang SANGAT BANYAK? Pergh... serius sangat mengelikan, menggeramkan bila melihat semut menyerang kereta ini. Macam nak bunuh-bunuh jew dan yang paling sengsara ialah keadaan ini cukup menggelikan. Meremang bulu roma!!!!!

Tengok rakaman gambar-gambar ni :
Gambar :  Waaaa waaaa waaaa... sedap yer awak bermaharajalela di kereta saya!!! cis....

Gambar :  Sangat menggelikan ... Ni semua berpunca daripada parking bawah pokok. Pengajaran sungguh ni. Keempat-empat pintu jadi macam ni. Kalau ada 10 pintu, jadi mahligai si semutlah jawapannya.

Gambar : Sangat mendukacitakan... Hampir 3 hari leeza perlu memastikan tiada seekor semut pun di kereta ini. 1 botol Shieldtox leeza habiskan.


      TITIK SANTAI :   
Leeza sedar-sedar "serangan" ni masa dah sampai sekolah. Perjalanan ke sekolah, leeza tak perasan pula. Gelap lah katakan..... Eiiii..... Lepas ni kena lebih berhati-hati.

19 comments:

  1. owossss....tegak bulu roma bulan2 puasa nei...hish...byk sgt. trutama lau semut api...huu...mnta jauh d penh kene tp ms nak ambil rmbutan..argghhh..pnuh satu tangan..

    ReplyDelete
  2. KA pown pernah kena macam ni, x tau dari mana datangnyer semut2 tu pastu hubby jemur g letak kereta bawanh matahari panas jap, keluar abis sgala tok nenek cucu cicit semut2 tu!
    Tapi org tua kata kalau semut dtg tu tanda rezki nak dtg.. wallahualam hehehe

    ReplyDelete
  3. semut biasanya hurung benda manis je. keta cik leez manis gak ke? ke semut ni nak hurung tuan punya keta. heheheh

    ReplyDelete
  4. eee.. banyaknya. kenapa tetiba semut leh serang keta tu? ada benda manis tumpah ke kat dalam keta.

    Haish.. kalau ada anak kecik rimas la kan. sib bai ada encik shieltox.

    ReplyDelete
  5. eee...banyak betul semut tue...meremamng jer tengok semut tue....

    ReplyDelete
  6. Ishk Dasat tu..banyaknya semut yg menyerang...seram M tengok...balas kunjungan dan follow sini..

    ReplyDelete
  7. semut oh semut..kenapa masuk kereta? macam mana tak masuk kereta, tuan nya manis snagt...tuannya manis sgt.hahah ( nada lagu bangau oh bangau)..:P

    ReplyDelete
  8. dasat ar itu semut

    #leeza g skola ade pe eh

    ReplyDelete
  9. msa pjlnn ke skolah tu, xde smut gigit akak ke?

    ReplyDelete
  10. keretanya macam tuannya kot...manis,sebab tu semut suka hurung tu...just joke je...

    ReplyDelete
  11. Semut nk tmpng naik kete..bln pose semut penat jln..Hehehe..

    ReplyDelete
  12. Huh!! ingatkan serangan kecil-kecilan ini ...bangak semut punya banyak!!!
    Nasib baik masa drive, semut tu tak serang secar aberamai-ramai...heheheheh

    Nasib baiknya...kereta anda wangi denga nbau Shieldtox...kekekekek

    ReplyDelete
  13. mungkinsarangnya diganggu haiawan lain..tu yg diorg berhijrah tu..

    ReplyDelete
  14. hahahahaha.. macam mana awak tak perasan dorang buat kerja tu??? punya lah banyak... ish.. semut tu menggigit tak? kalau menggigit bahaya tu

    ReplyDelete
  15. eh cmna semut tu lh msuk?ada apa2 dlm keta ker?hehehe...

    ReplyDelete
  16. Ya Allah banyaknyya semut..terasa pulak kt tpk kaki ni.

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.