Monday, July 9, 2012

Sukan Tahunan SK Tmn Midah 2: Antara Yang Indah

Salam Sejahtera ... (Anyeong Ha Seyo) HeLLo0o0o...

Tanggal 7 Julai 2012 telah berlangsung SUKAN TAHUNAN SK TAMAN MIDAH 2... Hari yang cukup memenatkan namun melakar sejuta kenangan yang tidak mungkin leeza lupakan.  Sepanjang minggu menyibukkan diri dengan segala persiapan. Hiasan rumah sukan, penyediaan "maskod" rumah kuning, persembahan Gimrama, perbarisan dan macam-macam lagi. Cukup memenatkan sepanjang minggu. 

Inilah perbarisan rumah kuning. Dengan maskod Lebah.. nampak belakang maskod jer tu. 

Gambar : Tengah ambil kehadiran ni ha... Tengok tu kesian ahli-ahli rumah biru. Penat ker adik-adik oi.

 Gambar : Tak sempat amek gambar kontigen rumah kuning dan merah. Sibuk ke hulu hilir sediakan budak-budak untuk persembahan Gimrama.

Gambar : Ni pasukan gimrama di bawah bimbingan leeza dan rakan! hehehe.....
Gambar : Sedikit sedutan sebelum Temasya Sukan 2012.

Sampai di sini saja yer pembaca sekalian. Masa hari sukan ni, tak sempat lah leeza nak bergambar sangat. Kamera ada, tapi KESEMPATAN tu yang tak ada. Sibuk dengan tugas sebagai penyelia pemenang. Nantikan entri seterusnya, acara yang leeza join.. Menang kew kalah? haaaaaaa

Titik Santai :   
Coretlah sejuta kenangan kerna hari esok  belum tentu milik kita. Tapi coret kenangan yang wajar saja. Yang tak elok, jauhkanlah kalau boleh erk... 


11 comments:

  1. Kalau tak bizi bukan cikgu namanya. Ada kamera kat tangan pun sampai terlupa nak snap gambar dek kerana bizi yg amat. Selamat berehat.. hari ni cuti kan? heheh

    ReplyDelete
  2. @Cikgu Hairul YER .. Hari ni cuti. tu yang dok bw sana sini...

    ReplyDelete
  3. seumur hidup tak pernah masuk rumah kuning.biru, hijau & merah jela prnah.hehehe...mana cikgu alieza??? :P

    ReplyDelete
  4. wah.bizi nampak...
    apa2 pun nmpak meriah betul sukan thunan ni..

    ReplyDelete
  5. ckgu?wahh xsgka..haha....btw meriah sukan...siap ada maskot lg..

    ReplyDelete
  6. weh meriah sungguh yek sukan2 ni

    ReplyDelete
  7. Itulah tugas seorang guru, bukan sahaja mengajar tapi masa sukan pun tenaga diperlukan untuk memastikan acara sukan berjalan dengan lancar..penat woo jaga anak murid bersukan...apa pun selamat berjaya!
    Suka tengok anak dapat pingat sukan.

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.