Sunday, July 22, 2012

U all pernah cuba buat MILO macam ni?

Salam Sejahtera ...

Gambar yang diambil dari laman FB.... Leeza tak pernah cuba pun buat macam ni, tapi pernah lah juga adik leeza bagi tahu sedap... Siapa yang pernah cuba, beritahu leeza pengalaman u al... haaaaaaaa

Kalau u all pernah cuba, beritahu pengalaman k.. Nak try juga ni. heeeeeeeeee

Titik Santai : 
2 hari ni sibuk dengan kurses kepegawaian .... Masuk air kepala ni dibuatnya. Next week exam pula... Tesis lagi, laporan internship lagi... Dah longlai lah tubuh badan ni.

13 comments:

  1. haz pernah buat. hahha. masa zaman skolah menengh dl.. memg femes trend makan milo cam ni. sedap~ heheh

    ReplyDelete
  2. ramai kata..budak asrama suka buat benda ni..
    sy tak pernah buat pun..dan tak tahu pun jadi sedap kalau buat benda ni...

    tapi plastik dia tu merbahaya..panas2 masuk dalam milo tu..

    ReplyDelete
  3. Pendek kata sedap... Panjang kata very very sangat sedap.. Hahaha tp mmg btul sedap pon... Cer try

    ReplyDelete
  4. penah.. hehe, student asrama lah ajar.. walaupun lyla x duk asrama.. kena pengaruhhh! hehe

    ReplyDelete
  5. Hai, leeza (n_n), lama giler tak dtg sini..milo ni selalu buat zaman2 hostel dulu, haha..btw, nak wish selamat berpuasa ye..jemput dtg blog sy jg, TQ :D

    ReplyDelete
  6. ada nmpk ne kt fb..tpi xtry lgi.ingat nk try.heehehe

    ReplyDelete
  7. uih,,mcm ni pon boleh ker..hehe

    ReplyDelete
  8. PENAH.. MASE DUDUK ASRAMA DULU.. TP X JADI SGT.. HUHU.. X KERAS

    ReplyDelete
  9. Biar betul....aku nak cuba nanti aku gi tahu yek...

    ReplyDelete
  10. teringat waktu sekolah suka wat macma nie..heheee

    ReplyDelete
  11. tak pernah try..hehe..memang jadi eh?

    ReplyDelete
  12. pernah,
    betul2 jd keras (:

    Salam ramadan, selamat berpuasa (:

    ReplyDelete
  13. Slalu buat bende nie kat ostel...

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.