Monday, August 20, 2012

Pulut dimasak dalam PERIUK KERA

Salam Sejahtera ... Salam Lebaran ...

Nampaknya kita dah menjejakkan kaki pada lebaran ke-2. Beberapa hari cuti pun habis, assignment pun leeza tak sentuh lagi. Dua pulak tu. Adoi...... Hari ni leeza nak bergerak ke NILAI. Beraya di rumah mak cik. Pastinya LAKSA JOHOR menanti leeza di situ.  

Mak cik leeza ni memang pakar masak LAKSA JOHOR... Setiap tahun memang tak ada menu lain, LAKSA JOHOR adalah wajib dan wajib baginya. hehehehe

Tahun ni, ada 1 jenis makanan unik yang leeza rasa..... Tadaaaa...... Leeza dapat makanan ni daripada mak cik kat area BANDAR TUN RAZAK. herkkkk..... menjelang lebaran, kenal tak kenal, terima jer.. aiyaaaa....

PULUT DIMASAK DALAM PERIUK KERA.....

Seterusnya ....

      TITIK SANTAI :     
Oklah reader, leeza nak melangkah kaki dah ni. Balik nanti, leeza BW semua bloglist dan yang meninggalkan komen. Mohon maaf di atas segala kesulitan.

7 comments:

  1. uish.. sedap tak rasa pulut tu?

    ReplyDelete
  2. perh, xpernah ag tgok org masak pulut dlm periuk kera.
    tringinnya !

    selAmat hari raya kak leeza ;)

    maaf zahir eh.

    ReplyDelete
  3. rasa apa ya?..sedap x?..hehe

    selamat hari raya :)

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum wbth...leeza


    Selamat Hari Raya Aidilfitri...Maaf zahir batin sepanjang perkenalan kita di alam maya inidari Tirana Aduka Sekeluarga.....

    ReplyDelete
  5. Boleh tahan sedapnya. rasa macam pulut biasa jew.

    ReplyDelete
  6. Boleh tahan sedapnya. rasa macam pulut biasa jew.

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.