Saturday, September 29, 2012

Inai di muka Kucing

Salam Sejahtera ... (Anyeong Ha Seyo) HeLLo0o0o...

Tak banyak yang nak dikongsikan... Cuma kes buli ke atas kucing leeza, si manja. Haaaa.... Kucing yang pengecut dan kini leeza buli dia.. 

Ceritanya, leeza gatal sangat dok nak menginai jari... si manja ni pun sibuk juga nak bermanja dengan tuannya ini.. Apa lagi, leeza pun dok sapu lah sikit-sikit kat muka dia... haaaa 

Celit 3.. kat tangan pun ada tu.. Tapi tak sempat nak snap.
Agak-agak bila my bro balik dari Terengganu dan dia tengok kucing kesayangan dia ni macam ni, dia melenting dan membebel macam mak nenek tak?

Sebab pernah sekali kucing ini terlepas dari rumah, dia membebel dan buat muka ketat 14... isyhh... haaaaa

      TITIK SANTAI :  
Sebenarnya bila ada inai di muka dia ni.. Macam hodoh jer.. Tak cute langsung.. comot dan selekeh... huuuu

19 comments:

  1. Boleh buat muka ketat 14 pulak ye..haha! comot pun sayang jugak kucing tu kan

    ReplyDelete
  2. ala cian kat kucing tu.... patutnya inaikan jari dia sekali...dia teringin tu......he3

    ReplyDelete
  3. kucing tu nk juga berinai mcm tuan dia gak.. nnti inai kt jari kaki kucing tu..

    ReplyDelete
  4. haha..pon bole inai satu badan...

    ReplyDelete
  5. alahai. siannya kucing tu. haha

    ReplyDelete
  6. PERNAH JUGAK WAT CAM NI MASA KECIK KECIK DULU. HEHEHE...

    PEDAJAL KUCING ADIK GAK. AHAK AHAK AHAK

    ReplyDelete
  7. kesian kucing yang x bersalah ni..

    ReplyDelete
  8. tak perasan kot .. kaler dia pon lebih kurang sama ..

    ReplyDelete
  9. hahah tak pasal2 je kena inai si kucing tu...

    ReplyDelete
  10. heheheh ckp jer kucing tu nak inai juga hahaha

    ReplyDelete
  11. Kucen jadi mangsa inai... Kalau leeza inai betul2 dan cantik2 kat kucen, abg leeza tak marah kot nnti. Hiks ;)

    ReplyDelete
  12. malam ni punya prediction mu vs tot bape kak ???

    ReplyDelete
  13. napa tak inaikan terus satu body dia??hehehehe

    ReplyDelete
  14. kucing tu bau inai kot tu terlekat kat muka..

    ReplyDelete
  15. Nasib baiklah sedikit mungkin tak sampai mak we kucing ini lari kot. :-)

    ReplyDelete
  16. kikiki...kesian kucing tue....kalau satu badan kucing tue berinai...pasti wangi bau inai...

    ReplyDelete
  17. hehe..jangan lah buli diaaaa....akak minat kucing tau...

    ReplyDelete
  18. kesian nye kat kucing tuh.. tapi comel la pulak,,. hehe:)

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.