Friday, September 7, 2012

Lepak Makan: Jeselton Park, Kota Kinabalu

Salam Sejahtera ... (Anyeong Ha Seyo) HeLLo0o0o...

Cuti bulan 6 lepas, leeza pergi ronda bandar Sabah ni. Pergi mana-mana pun, tempat utama yang dicari pastinya tempat makan yang THUMB UP. Biasalah kan... he he he... Kat KL ni pun dah mula teroka-teroka tempat makan yang BEST-BEST gitu. haaaaa..... 

Jom Roll Makanan di Jeselton Park : 

 
Gambar : Kawasan Jeselton Park....

 Gambar : Menu dibelek-belek yer.....


Gambar : Minuman kami.... yeah... dahaganya....


Gambar : Sayur ni nampar menyelerakan. Tapi leeza, "Katakan TAK NAK pada SAYUR." hi hi hi


Gambar : Ikan seekor mai sini... ditutupi dengan sayur-sayuran... Jom selak.. tengok tu, siap pisau lagi dia bagi.... ui naaaaaa

 Gambar : Tomyam Kelapa ..... sedap + pedas... jadi nak hirup pun.. aiyaaaaa..... manyak pedas.

Gambar : Ni sotong... apa nama tah... Sedap juga... he he he semua sedap.. lapar kot masa ni.
Demikianlah, lepak makan kenyangkan perut ... he he he..... Jom lah terjah JESELTON PARK... Sabah ni, memang banyak tempat makan. Thumb Up.

Total makan... RM1++.00

       TITIK SANTAI :  
Sabah  dah pergi... Sarawak... tunggu saya... herk herk...



12 comments:

  1. Bestnya jalan2 di Sabah..InsyaAllah, saya planning nak pergi ke Sabah tahun hadapan..

    ReplyDelete
  2. hahahah ikan tu yang tak leh tahan... siap buat mata merah lagi bah... hahaha

    ReplyDelete
  3. kalau bagi kat KA sayur tu kejap aje licing ! hehehe

    ReplyDelete
  4. wah.. merantau kau ke sabah di bulan syawal ni yer leeza.

    ReplyDelete
  5. sedapnyer tomyam kelapa tu.....
    rasa cam tomyam poktek kan ?

    ReplyDelete
  6. wah sedapnye mkaan...tak jemput pon.hehe

    ReplyDelete
  7. akan merasa juga makan ini suatu hari nanti..hehe..doakan ye leeza..

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.