Wednesday, September 5, 2012

Lepak Makan: Restoran Murni

Salam Sejahtera ... (Anyeong Ha Seyo) HeLLo0o0o...

Lepak makan lagi bersama santai leeza. Haaaa... memandangkan badan leeza yang kecil dan tak membesar-besar ni. So "saya boleh makan apa saya suka"... (berlagak der)....

RESTORAN MURNI / MURNI DESCOVERY tempat kunjungan leeza seterusnya. Ni semua pengaruh rakan-rakan lah yang menyatakan air di kedai pelik-pelik. 

Pastinya mereka menyatakan kedai ni seperti WILLIAMS.. kira macam lebih kurang tak jauh bezalah...

1stly, mari tengok airnya : 

 Segala macam air. rasanya pun semacam jer...

Mee Raja katanya

Ni nasi goreang apa tah, siap ada ketam satu kat situ.

Grill apa pun tak tahu lah...
hehehehe

Bagi leeza, 3 bintang untuk Restoran Murni.

    TITIK SANTAI :  
Leeza lebih prefer williams.. hehehe
Tapi dua-dua kedai ni ada kelebihannya tersendiri.
Nak tahu lebih lanjut pasal RESTORAN MURNI. <SINI>

15 comments:

  1. wow... menariknyer menu kat kedai tu... mesti best kan...

    ReplyDelete
  2. tgk presentatation...nampak cam mewah..... nasi goreng pun siap ada ketam..... mungkin sesuai ngan rege kut......
    air, nampak cam ohsem..... sambil sedut leh kunyah.....he3

    ReplyDelete
  3. Pe mksd "rasa semacam je". Lol.siap tempel resit lagi kat gelas, mmg btl2 pelik. haha..

    p/s: makan bnyk2 tapi tak gak berat bdn naik? harhar.. chad micheal murray dr one three hill penah bedah perut sebab mslh sebegini gak. sy pun sama cam ko. lol. tak pegi bedah. bdn model selamanya. haha..

    ReplyDelete
  4. air tu rasa dia 'semacam' macam mana tu?? semacam tak sedap ke semacam sedap?

    ReplyDelete
  5. air gelas besar...puas hati...lan memang suka lepak kedai yang pakai gelas besar...hehehe..tak payah order air banyak kali...hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  6. memang betul2 murnilah restoran ni :)

    ReplyDelete
  7. untung saiz bdn kecik..mkn bnyk pn xkesah psl obes..hehe, bebila blh blnja mkn sesama dgn mywife..

    ReplyDelete
  8. yuuummmyyyyyyy2!!!!
    semua nmpk sedap sgt...
    ayookk..
    tergugat iman ^_^ hohoho

    ReplyDelete
  9. Macam pelik dan memang pelik...hehehehe.
    Mesti mahal juga kan..siap ketam lagi!!

    ReplyDelete
  10. wah makan lagi.hehehehe air mcm sedap je tengok

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.