Sunday, September 16, 2012

Lepak Makan: Restoran Wong Solo, Sri Permaisuri

Salam Sejahtera ... (Anyeong Ha Seyo) HeLLo0o0o...

Antara restoran yang boleh diterjah oleh insan-insan yang suka makan... RESTORA WONG SOLO, iaitu bertemaka ayam bakar dan lain-lain lagi lah. Kalau leeza datang sini, leeza makan ayam bakar jew. heeee....

 Menu yang simple sahaja.... Boleh lah nak cuba kelainan kan....

       TITIK SANTAI :   
Kali kedua singgah Restoran Wong Solo ni... haaaaaaaaaa..... area sri permaisuri....


8 comments:

  1. Pernah makan nasi ayam penyet dekat Wong Solo ni.. Punya la pedas... huhu

    ReplyDelete
  2. Lum pernah makan kat sini, satu hari mungkin nak try hehe..

    ReplyDelete
  3. nampak menarik....
    smlm remy try makan kat 'wawan' time square... so hampeh makanan dia.... sekali tu jer la....

    ReplyDelete
  4. Do you mind if I quote a few of your posts as long as I provide credit and sources back to your weblog?
    My website is in the very same area of interest
    as yours and my users would truly benefit from a lot of the information you present here.

    Please let me know if this okay with you. Appreciate it!


    Also visit my page ... lasertest

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.