Thursday, September 13, 2012

Serangga lebih hebat daripada Kucing?

Salam Sejahtera ... (Anyeong Ha Seyo) HeLLo0o0o...

 Kesayangan adik aku si belang yang bernama MANJA

Sempat jugalah leeza snap gambar si manja ni .. Leeza tengok jer dari jauh mula-mulanya. Lama juga lah leeza perhatikan, apalah yang nak dibuatnya itu..? Mana tahu dia tampar ke serangga tu......

Perghhh.... the end kan... leeza tak sabar, leeza tolak serangga tu ke arah si manja ni... tup tup dia lari terus.. penakut punya kucing..

Leeza ambil pula serangga tu dibawa ke arah dia, dia lari lagi..... 

Kesimpulannya.... ohhh my cat... haaaaaaaa

         TITIK SANTAI :  
Kucing yang dibela sejak adik leeza berumur 12 tahun, dan kini adik leeza dah pun berumur 20 tahun.... sudah tua kucing ini.. sebab tu dia asyik tido, makan dan tolong menyepahkan rumah kami. 
 

 

23 comments:

  1. ha ha ha ko ni liza nak terjah pun agak2 la lau aku jadi si manja tu pun terkejut badak tau... h ah aha aku rasa badak pun x terkejut mcm dia....

    ^..^

    ReplyDelete
  2. hahaha... lawak la si kucing kamu tu. Tapi betullah, kucing akak terkinja kinja kalau jumpa serangga. kucing kucing ayah pun sama.

    Tua dah noh kucing tu.

    ReplyDelete
  3. Adakalanya kucing belaan ni mmg penakut skit daripada yg liaq...

    ReplyDelete
  4. hahaha wat lawak plak..hahah...dia seram tuh..haha

    ReplyDelete
  5. kira kucing 'otai' ni pon takut jg dgn serangga ea..kurang pendedahan agaknya...nama dia pon manja..kan !

    ReplyDelete
  6. aloooooooooo comeynye kucing dye :P

    ReplyDelete
  7. Panjang juga umor kucing nih.... setuju dengaan delarn kuing otai.. heee

    ReplyDelete
  8. hahahha..yalah tuan dia kasi manja kat kucing dia tu...
    Kucing otai katakan..hahahaha
    8 tahun awak pelihara kucing tu yek..mesti jinak giler tu...bestnya..

    ReplyDelete
  9. akk geli kucing
    memang x der lah dlm rumah ekke ;)

    ReplyDelete
  10. entri ni buat dhiya rindu kucing di rumah. suka amik gambar dia beraksi

    ReplyDelete
  11. aiyoo kucing ni tkot ye.. wah da lama bela.. hebat :)

    ReplyDelete
  12. SY SUKE KUCING .. TP XLEH BELA .. KANG SI KECIK TU CEKIK KUCING .. XPEPASAL MAMPUS

    ReplyDelete
  13. mesti serangga tu pernah masuk dlm telinga atau hidung dia..... tu yg fobia kut!!! he3

    ReplyDelete
  14. hahaha, kucin pun takut ngn serangga =)
    tak suka kucin sbb suka masuk rumah org curi makan =(

    ReplyDelete
  15. kucing sekarang memang penakut sket...he he

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.