Friday, October 5, 2012

Hadiah Seorang Sahabat

Salam Sejahtera ... (Anyeong Ha Seyo) HeLLo0o0o...

Walaupun lambat hadiah birthday atau hadiah terima kasih sebab tolong awak masa praktikel. Yang pasti leeza happy dapat hadiah ini. Terima kasih kawanku, muka petak... hehehe

  Ini bungkusan hadiah yang minah petak tu bagi... hehehehe

Inilah pemberian sahabat yang dikasihi.... love u so much dear...
Mmmmuuuaaahhh......

     TITIK SANTAI :  
Moga persahabatan yang terjalin ini dianyam dengan penuh keceriaan... love u.


12 comments:

  1. bestnya dapat hadiah dalam kotak petak petak. pas tu dapat pulak dari budak petak.ngeee...

    tu la kan kalau kita ringan tulang Allah akan membalasnya dengan sesuatu yang kita tak pernah jangka pun.

    ReplyDelete
  2. mak oiii....gila best dpt hadiah mahal

    ReplyDelete
  3. bestnye hadiah tu ^^
    btw, kotak komen lama dah kembali :D
    http://alynnnyzaa.blogspot.com/2012/10/nuffnangx-mengelirukan.html

    ReplyDelete
  4. wah..best nye hadiah..nak jugak bley..hee.:)

    ReplyDelete
  5. untungnyer.....
    dapat parfumes lagi....... mesti berharga.....

    ReplyDelete
  6. Wah bertuahnya Leeza...Wangi semerbak la lps ni...

    ReplyDelete
  7. waahhh.. seronoknye dpt hadiah :P

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.