Saturday, October 13, 2012

Jamuan Perdana '12: Terima Kasih Semua

Salam Sejahtera ...


Bertemakan SEMUSIM MENYULAM KENANGAN dan tema warna pula PURPLE, PINK & WHITE. tanggal 10 Oktober 2012 merakamkan seribu satu makna buat seluruh warga IPG KBM khususnya pelajar semester 8. Apakan tidaknya, 5 tahun setengah berada di institut ini dan pelbagai kenangan tercipta. Tidak kurangnya ada juga yang sudah bertemu jodoh, juga sudah menamatkan zaman bujang sebelum berlabuhnya pengajian di sini. Tahniah diucapkan.

Leeza ingin merakam sekalung penghargaan dan syabas kepada semua jawatankuasa pengelola yang menjayakan majlis ini. Terima kasih kepada warga IPG KBM yang sudi meraikan pelajar semester 8. Tidak lupa para pensyarah yang hadir dan yang mengirimkan pesanan buat leeza seisi kelas. Terharu rasanya dan terima kasih diucapkan.

Seimbas semasa jamuan : 
Tarian Pelbagai ~ (",)

Suasana: awal lagi nie...
Classmate : PISMP AMBILAN JANUARI 2009 - 8A

Suara mantap sih ..... :-)
Kepada pembaca, u all nak tahu taj, suara mamat ni, perghh serius macam anuar zain... mantap sangat. Tahniah, suara anda memang mantap, awesome giler sih... haaaaaaaaaaa

Oklah, leeza pun nak melabuhkan tirai berkaitan entri Jamuan Perdana di IPG. Tahun depan dah tak ada dah yer, dah pergi sekolah mengajar... hoooo.......

Coming soon, jamuan batch dengan tema arabian... .....

    TITIK SANTAI :  
Leeza boleh katakan, jamuan yang mencatatkan seribu kenangan dan kenangan itu akan dikenang sepanjang musim ... herk herk.... Oklah.. daaaa.... ~



15 comments:

  1. menarik...tema yg berbeza...

    ReplyDelete
  2. WAH..MERIAH YE MAJLIS TU SBB ADE ANUAR ZAIN :)

    nak dengar sora abg anuar zain tu bole?


    nak tuju lagu bole?

    hehehheh

    ReplyDelete
  3. Nice theme..meriahnya majlis tu...

    ReplyDelete
  4. best nye. dalam kotak kecil tu apa? kek ke? comelnyerrrrrrrrrrrrrrrr...

    wah ada iras suara Anuar Zain. bukan senang nak tiru suara AZ tau. terbaik la mmat ni.

    ReplyDelete
  5. salam.
    Syukur segalanya berjalan lancar..
    Mesti letihkan? Tapi puas hati ..

    ReplyDelete
  6. Selamat mengajar...
    Kena berkenalan dgn kawan awak ni suara saya dgn dia persis Anuar Zain...emmm...

    ReplyDelete
  7. hohoho .. baru tahu tgh berhadapan dengan cikgu bahasa melayu ..

    mintak maaf cikgu ..

    guna bahasa melayu tak berapa betol

    ReplyDelete
  8. meriahnya majlis... siap ada anuar zain klon lagi...... best nyer kalau remy dpt pi dinner2 camnie....boleh bergaya sikit...he3

    ReplyDelete
  9. ala,rasa mcm nak dgr jea suara dia ni.

    akak xmsuk pulak mnyayi?

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.