Sunday, December 2, 2012

Juara MasterChef 2:Izyan

SaLam Sejahtera ........

Pertama sekali nak ucapkan TAHNIAH kepada IZYAN sebab berjaya menjadi JUARA MASTERCHEF.

2. Leeza tengok MASTERCHEF 2 ni tadi agak hambar siaran langsungnya.. Perlu penambahbaikkan. Habis tengok bola, terus layann MasterChef... Habis MasterChef nak layan EPL pula.. Sibuk kan. Kalah Perdana Menteri. He He He He


Ah Hong...


Izyan ... Juara... 
(Muka Kak Izyan ni selalu penuh emosi... lawak tengok kekadang)


Along ... Terus Sukses....

TITIK SANTAI :: :: ::  
Dah tamat dah MasterChef 2... Apa-apapun TAHNIAH IZYAN... dan kepada ALONG & AH HONG.. anda berdua pun hebat...

2. Detik yang dilalui ini terasa sungguh lambat. Bawalah aku pergi jauh daripada apa yang aku rasa ini. Kerna ianya cukup melukakan hatiku. Bangkitkan aku dengan seri di pagi hari. Berhentilah menjadi tugu sepi wahai diri.

31 comments:

  1. cepatnye update..haha..tahniah izyan

    ReplyDelete
  2. tak pernah pun tengok masterchef ni. hehe :D

    ReplyDelete
  3. terbaikkan izyan..amik aura izani..hehee..IZ juga heheee :D

    ReplyDelete
  4. tahniah kak izyan ;)

    kak leeza bila nak masuk master chef? hehe

    ReplyDelete
  5. Ingatkan Ah hong nak menang mlm tadi..

    ReplyDelete
  6. tahniah utk Izyan.. beliau memang Terbaik!

    ReplyDelete
  7. wah..saya tak pernah berkesempatan nak layan masterchef ni..

    ReplyDelete
  8. tahniah....... kepada izyan...... juara masterchef kedua......

    ReplyDelete
  9. Tengok MasterChef Selebriti je dulu.. yg lain2 tak tengok pun.. huhu

    ReplyDelete
  10. Tahniah Izyan..Tak penh tngk master chef nie..(*_*)

    ReplyDelete
  11. Tak pernah tengok master chef..T_T

    Apapun tahniah untuk yg menang..mesti sodaappp dia masak tu..:)

    p/s: semoga akk pt bebas dr mslh yg membelenggu..hehehe..:P

    ReplyDelete
  12. huhu.. 5zol klu bab masak x pandai,tpi klu bab makan tau la..

    ReplyDelete
  13. xknl izyan ni

    ah hong ngn along knl lak heee

    ReplyDelete
  14. lama x tgk sbb sbuk stdy .tv pun xda.kenapa izyan napa bukan along..siyes mymph tgk mulut izyan hahaha :P

    ReplyDelete
  15. teringin nak pandai masak jugak.. hehe

    ReplyDelete
  16. wah.. juaranya perempuan lagi kan.. best best..

    ReplyDelete
  17. assalamualaikum & salam kenal..mereka bertiga memang terbaik..tapi rezeki berpihak kpd Izyan.

    akak follo sini juga ye, follower ke-519

    ReplyDelete
  18. lepas nih tentu nama izyan makin di kenali ramai... :)

    ReplyDelete
  19. taniah kepada izyan kerana berjya menjadi juara masterchef 2012

    ReplyDelete
  20. Lumayan hadiah yang dimenangi oleh Izyan sebanyak RM100k.

    ReplyDelete
  21. x tgk plak masterchef.tahniah izyan!!

    ReplyDelete
  22. wah izyn yang menang erk. saya rasa nama pemenang masterchef 1 dan 2 hampir sama. hihi . tapi walau apa pun, i tetap sokong along. hihi :3

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.