Wednesday, January 2, 2013

Roti John by Mr Shah

SaLam Sejahtera ........

Di malam hari, perut bergendang... Ouch... "aku terasa amat lapar." Bisik hati kecil. Lantas, aku menjerit dengan lantangnya sehingga satu rumah bergema. "Adik !!!!! Lapar giLer !!!"

Si adik dengan machonya terus ke dapur sambil bertanya, "Nak makan apa??
Dengan senyuman riang aku menjawab lantang, "Roti John Sedap satuuu..." Dalam hati... "yahooooo"

By my lovely hero !! 

Leeza bedal 1 set jer... dan my bro bedal 3 set... Patutlah dengan rajinnya dia mempelawa leeza nak makan apa. Fine.....!!! Tapi untung gak dapat makan ni....

TITIK SANTAI :: :: ::  
Untung ler siapa pandai masak... Hmmmmm
 

38 comments:

  1. hebat...hahaa..sedap saja rupanya..!

    p/s: akk hari ni lyeen balik KL..yuhuuu.:D

    ReplyDelete
  2. errr... adik lelaki yang buat?? ehehehe.. pernah makan roti john unan tak?? pernah masuk jalan jalan cari makan... sedap wehhhh

    ReplyDelete
  3. nampak menyelerakan... selamat tahun baru....

    ReplyDelete
  4. Wah, dapnye.. rasa lapar pulak rasanya.. haha..xD

    ReplyDelete
  5. untungnya dapat adik yg rajin buat roti john tu....tapi sebenarnya dia yg terlebih lapar tu.....he3

    ReplyDelete
  6. wow..untung lah ada adik macam tu....

    ReplyDelete
  7. slurrrp.. untung dikurniakan seorang adik yang baik kan. hihi....

    ReplyDelete
  8. wah..mcm sodap je kak..slma nh roti john yg jenis pnjg 2 je tapi kali nh gune roti gardenia je

    ReplyDelete
  9. amboi..upah smpai 3 ek ??hahahaha...sedap sgt laa tewwww,,

    ReplyDelete
  10. sedapnya.. buat makan malam best ni

    ReplyDelete
  11. buat sndri erk?ok adk anda sgt rajin....

    ReplyDelete
  12. Roti john.. Xpernah makan roti da john ni :)

    ReplyDelete
  13. oh yang nih, nih memang sedap gila.lah hihi

    ReplyDelete
  14. Hihihihi....nasib baik ada yg rajin masakkan...

    ReplyDelete
  15. ehhh ni roti john ker? nampak mcm benjol jer. roti n telur. huhu. tp nmpak mcm sedapppp!

    ReplyDelete
  16. adik tu bujang lagi x?eca bujang lagi ne.wakakaka.
    terus lapar,nasib baik ada kek SR.

    ReplyDelete
  17. terus rasa lapar perut saya ni..hahahaha

    ReplyDelete
  18. haha.. mesti best ade adik yg pandai masak ni.. hehe

    ReplyDelete
  19. sedapnyer, tp kalu wat sendiri lagi best hehe

    ReplyDelete
  20. homemade pakai roti gardenia???wah...macam sedap..untung dpt adik yang rajin camtu..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  21. untung la dpt adik pndai msk.. cam afni ni xde adik.. uhuk2..

    ReplyDelete
  22. Adeeeh meleleh lagi ! Haha tambah-tambah yang almond leafcroissant tu, sedap! even nama panjang sangat

    ReplyDelete
  23. roti john ni juadah masa berbuka puasa..sanggup beratur sebab nak beli ni..huhu

    ReplyDelete
  24. untunglah adik pandai masak, adik kite takmau masak pun

    ReplyDelete
  25. letak bawang potong ke ?..kalau ada lg pcl suka...biar mulut bau bawang...busuk tp bkn nak hembus dpan muka org ponn...

    ReplyDelete
  26. pandainya dia buat . haha . lapar pulak -_-'

    ReplyDelete
  27. wahh terliur nya tengok! nampak sgt sedapp...

    ReplyDelete
  28. wahhh sedap tu leeza :)
    pndai si hero tu mskkn hehee

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...