Friday, February 15, 2013

Blog Pilihan REMAJA 15 Feb 2013

Blog Pilihan Remaja 15 Feb 2013
Kali ni bukan leeza dan Yaaaa memang bukan blog leeza yang terpapar dalam Majalah Remaja keluaran 15 Feb 2013. Kalau dah bukan blog leeza, maka leeza nak berkongsi dengan kalian blog pilihan Majalah Remaha 15 Februari 2013. 

Jom tengok gambar di bawah ini. Kalau rajin, jom kita singgah sebentar di laman-laman terpilih ini. Sebarkan, Lebarkan Sayap blog kita... Jommmmmm


BLOG Pilihan REMAJA 15 Feb

KANAN :
http://afzalsukasuki.blogspot.com/

Jom singgah laman-laman yang terpilih ini. Tahniah !!


TITIK SANTAI :: :: ::  
Leeza nak ucapkan TAHNIAH kepada ketiga-tiga blogger! Terus sukses... Chaiyok !!

33 comments:

  1. tahniah kepada ketiganya......
    terutama tok ketuat afzal.....

    blog leeza bila lagi???

    ReplyDelete
  2. ok leeza,nt nak BW diorang lah..

    ReplyDelete
  3. ble la bleh masok dalam ni kan.. huhuhu

    ReplyDelete
  4. Tahniah kpd blogger ni hehe..bkn senang masuk majalah ni..

    ReplyDelete
  5. oohh ingatkan blog leeza yg masuk majalah lg..huhu retis la katakan..apapun tahniah utk mereka. kne terjah ni :)

    ReplyDelete
  6. wah...dapat masuk remaja..
    da lame da xbeli majalh remaja ne..
    sekarang da wanita ..hehe
    ape pun tahniah la pada yg terpilih tu...

    ReplyDelete
  7. eh eh malu la titew hahaha :D trimas la untuk entry ni ye hehe :D

    ReplyDelete
  8. Hebat2 blog ni.Blog akk pun bole gak msuk majalah sebab bnyk informasi ;-)

    ReplyDelete
  9. baru tgk semalam..hehe..tp xbeli pn :p

    ReplyDelete
  10. cam no ek tetiba blog leeza pulak yg terpilih. mesti gempakkkkk...

    jom terjah dorang

    ReplyDelete
  11. tahniah yang masuk magazine, paper..

    usaha yang berterusan tu,,tu yang org nampak kann.. :)

    ReplyDelete
  12. tahniah pada mereka yg terpilih...

    ReplyDelete
  13. bangga siot tiok ketua gbs..
    kne canang satu kg ni..
    ahaha

    ReplyDelete
  14. eh macam kenal je blog afzal. wah! tahniah utk diorg sebab masuk dlm majalah :D

    ReplyDelete
  15. da hntr penyertaan tak yunk?...eca dri thun lalu nak hntr,x hntr2 juga :P

    ReplyDelete
  16. tahniah lah diorang dpt terpilih..hehe

    ReplyDelete
  17. besat sangat2 jika terlist dalam majalah..blog kita, hebat tu dek...

    ReplyDelete
  18. Tahniah kepada yang terpilih..memang mantop

    ReplyDelete
  19. Wow!!!!! Apa2 pn tahniah lh...domain blogspot je..

    ReplyDelete
  20. bilalahhhh blog CiM nk masuk magazine.

    *menukil saja sukasuki

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.