Sunday, February 17, 2013

Blogger Adam Faiz

Blogger Adam Faiz
Kali ni nak review blog http://sibodohjangankacau.blogspot.com/  ... Pertama kali terjah, leeza rasa blog ni sangat kemas. Alunan muzik pun tidak serabut sangat. Tapi ada sesetangah pihak menyatakan kalau letak lagu boleh berat blog. Tapi leeza rasa depend lagu kot. Yang paling penting, terpulanglah pada pemilik blog itu sendiri.

Adam Faiz, apa-apapun, leeza nak ucap TAHNIAH kat Adam Faiz sebab menang dalam segmen yang dianjurkan oleh NFH... 

Jomm terjah ADAM FAIZ >>>>. SINI <<<<

TITIK SANTAI :: :: ::  
Bila Hati mula berbicara pasal segala benda yang dirasa, Maka Hari kamu akan merubah menjadi PELANGI atau MALAP tanpa BULAN... 
~Aku cuba untuk bersahabat baik dengan KESABARAN~

22 comments:

  1. Wahhh..adam faiz kena review meyhh!! Tahniah..>_<

    ReplyDelete
  2. beatnya adam faiz kena review.. :)
    jap nak terjah... :)

    ReplyDelete
  3. wahh..nanti boleh la review blog saya pulak..hehe

    ReplyDelete
  4. tahniah adam...header pun cantik.....

    ReplyDelete
  5. wah, direview.. bestnye.. hehe... jom terjah :D

    ReplyDelete
  6. bg lan muzik dalam blog tak sesuai sebab kita tak tahu sama orang yang tgh baca blog kita tu dengar lagu tak melaui pc..ia mungkin akan menganggu pembaca..tapi its ur blog and its up to you..hehe..insyallah nanti sempat lan singgah sana..hehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  7. rajinnya review. untung lah adam faiz tu. haha

    ReplyDelete
  8. oh. rajin review blog orang lain ye. nanti orang lain lak review blog awak

    ReplyDelete
  9. bila nak review blog jaa pulak...muahaha... ~sgt tak malu!

    ReplyDelete
  10. untung adam faez, menang segmen dn dpt riveuw blog

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.