Saturday, February 9, 2013

Fear Factor Malysia:Gambit dan Alif Hadi Bernasib Baik

Fear Factor Malysia:Gambit dan Alif Hadi Bernasib Baik
Rata-rata penonton Fear Factor Malaysia kurang senang dengan sikap Gambit yang seakan-akan berlagak itu. Leeza juga tidak ketinggalan berpendapat adakala Gambit agak keterlaluan dalam rancangan ini. Adakah itu sikap sebenar jejaka itu atau dia terlalu excited untuk menjadi JUARA PERTAMA FEAR FACTOR MALAYSIA kali ini. Haaaaa.......

Gambit dan pasangan yang tidak dapat menyempurnakan cabaran kedua minggu ini. Kesilapan mereka ialah  terhilang kunci untuk membuka gari di tangan Gambit. Huuu....

Tuah menyebelahi Gambit dan Alif Hadi kerana minggu ini TIADA PENYINGKIRAN. Kelihatan raut wajah kecewa pada beberapa pasangan artis. Tak per lah, rezeki mereka minggu ini... 

Pemenang Minggu ini Fear Factor Malaysia

TITIK SANTAI :: :: ::  
Leeza suka tengok cabaran yang dilalui oleh setiap kumpulan. Kecuali Gambit. huuu... Not sure kenapa kureng suka.. sorry... hi hi hi

17 comments:

  1. nampak cam tak adil pulak......dah tak boleh buat......terus jer keluar.....

    ReplyDelete
  2. ya la... kebanyakan orang kurang senang dengan sikap Gambit Fear factor ni... sebabnya suka merendahkan diri org lain dan berlagak... entah la sebab saya tak tgk fear factor ni...

    ReplyDelete
  3. Gambit ni poyo , hehe
    http://farra-izzaty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. nasib2...asal la Gambit Karipap x kuar..hareeeee

    ReplyDelete
  5. Banyak dah episod fear factor yang saya terlepas.. Hmm

    ReplyDelete
  6. rzeki mreka.. huhuhu!! jmput join beLog contest FakhRuru

    http://fakhruru.blogspot.com/2013/02/1st-belog-contest-mari-mengira-by.html

    ReplyDelete
  7. ermm..sakit hati jugak tadi bila tak ada penyingkiran....

    ReplyDelete
  8. aie tak tengok pun cerita FF ni,ni ada gambit lg ler tak..hihi

    ReplyDelete
  9. blm sempat layan SFf ni. banyak episod yg sudah terlepas. takpe. hadiah tak besar pun. bukannya dapat Pagani Huayra pun

    ReplyDelete
  10. biar next week gambit terkeluar.. amin! haha

    ReplyDelete
  11. x tngok sngt lh.. mcm best pla..

    ReplyDelete
  12. Gambit memang over. FD tak suka dia! Poyo je

    ReplyDelete
  13. Gambit? ohh, dari dulu tak suka dye. poyo jew lebih. bajet

    ReplyDelete
  14. hahaha..sependapat la kita..

    gambit dgn alif ni dah 2 kali terselamat..sekali masa atu dgn azri kena singkir..pastu masa takde penyingkiran..masa tu memang nampak la muka masing2 semua x puas hati sebab gambit dgn alif x tersingkir..

    last 2 week, gambit tersingkir dah..

    suka tengok ajak dgn elfira..:D

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...