Saturday, February 16, 2013

Labu Sayung Ada Di KL

Labu Sayung! 
RABU, maka kurang berbicara. Leeza hadiah gambar ini. Labu Sayung...
Labu Sayung Ada di KL
 Nak dijadikan entri ni, leeza nal cerita pasal Labu Sayung ni. Satu hari tu leeza makan kat area Taman Len Seng, Cheras. Gerai tu ada Labu Sayung. Teruja plak tengok. Haaaaa...

TITIK SANTAI :: :: ::  
Bukan senang nak jumpa Labu Sayung ni tau. Semestinya dalam tu berisi air dan ianya sejuk!

 Antara percaya atau tidak, MASA itu selalu mencemburui kita......

35 comments:

  1. kat rumah FD ada satu labu sayung ni. letak air, sejuk je. best! :D

    ReplyDelete
  2. wak pon sukak tengok ukiran kat labu sayong tuu.,ehHHe

    ReplyDelete
  3. eca tukar komen g intensedebate comment....senang sikit nak terjah sebab org da tinggalkan link terus masuk blog :)

    ReplyDelete
  4. klik2 nokia......nnti leh cashout blnja eca :P

    ReplyDelete
  5. jarang2 dapat jumpe labu sayung kat KL nie.. hee.. kite tak jumpe lagi. tpi cntikkan labu sayung nie :D

    ReplyDelete
  6. kat rumah remy ada satu.... nie camner sabtu jadi rabu nie...he3

    ReplyDelete
  7. buat letak air coffee baru best.. :)

    ReplyDelete
  8. dulu2 takut gila tgk bnda ni..ada hntu..hahaha

    ReplyDelete
  9. akak ada sebijik. beli kat ipoh

    ReplyDelete
  10. Terus terang, Wilma tak pernah lagi tengok Labu Sayung nie ^_^ Mesti sejuk jak bila minum air dari Labu Sayung nie kan...

    ReplyDelete
  11. Salam.

    Kat kampung, opah lana ad labu sayong ni..memang sejuk airnya! >_< segar je rasa, macam minum mata air turun dri bukit >_<

    ReplyDelete
  12. air dlm labu sayung sejuk semulajadi. Sedap diminum berbanding air sejuk dari dlm peti ais..

    ReplyDelete
  13. labu sayung dengan hari rabu kalau pelat rabu bunyi labu jugak kan?? kekekekeke

    ReplyDelete
  14. sejuk je bila minum air dari labu ni.. :)

    ReplyDelete
  15. ada orang pernah bagi masa sekolah dulu tapi wat perhiasan je.hehehe

    ReplyDelete
  16. Tak pernah lagi merasa mnum air dr dalam labu sayung..

    *Jemput join 1st GA
    http://miseyz.blogspot.com/2013/02/first-giveaway-by-miseyz.html

    ReplyDelete
  17. ade satu kat umah tp buat perhiasan, tak tahu ape fungsi dia -,- kesiannye aku..

    ReplyDelete
  18. kat sayong , perak banyak labu sayong . hehe .

    ReplyDelete
  19. unik..hehee..:D

    boleh bawa balik asrama..simpan air byk2..

    ReplyDelete
  20. baru je jumpa smlm kat pasar tani.. teringin gak nk minum air yg disimpan dlm lagbu sayung ni

    ReplyDelete
  21. aku asal kuala kangsar. mmg byk tempat org buat labu sayung. kampung aku pun memang kat sayung.

    ReplyDelete
  22. Dah jadi hiasan dekat rumah azwa kot..haha.. Unik gila restoran tu, siap ada labu sayung.. :)

    ReplyDelete
  23. Dah jadi hiasan dekat rumah azwa kot..haha.. Unik gila restoran tu, siap ada labu sayung.. :)

    ReplyDelete
  24. kat umah lan ade satu labu sayung yang menjadi tempat untuk lan simpan duit satu sen dulu..tapi tak sempat nak penuh..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  25. dekat kota bharu ada labu sayung besar... nanti kalau datang jaa bawak leeza gi sana yer...hihi..

    ReplyDelete
  26. ar sejuk kan kalau dr minum dr labu sayung

    ReplyDelete
  27. Dulu kat rumah Arol banyak labu sayung, Mak buat perhiasan. Tapi Arol selalu TERpecahkan. Hehehe! :D Dah jarang nampak labu sayung sekarang.

    ReplyDelete
  28. dear merata2 dah labu sayung kita leh nmpak walaupn pgelolanya diperak hehee..

    ReplyDelete
  29. air labu sayung ni sejuk org kata, tp....takde plak simpan kt umah. klau wedding sourvinir tu byk laaa

    ReplyDelete
  30. memg sejuk air dia sb labu syung bt dr tanah kan

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.