Sunday, March 17, 2013

Blog Pilihan REMAJA 1 MAC

Blog Pilihan REMAJA 1 MAC
http://messyserabut.blogspot.com/
3.5 / 5 diberikan 

Blog Pilihan Remaja 1 Mac : No 2

http://pucukandubi.blogspot.com/
4 / 5 diberikan oleh REMAJA

Seterusnya,
http://icecreamandcola.blogspot.com/
4.5 / 5 diberikan oleh REMAJA  

3.5 / 5 diberi oleh REMAJA 

Akhir sekali ...
http://www.ieyzaafieyna92.my/
4 / 5 diberi oleh REMAJA

Jomm berkenalan dengan mereka ... Leeza dah follow mereka dah.. Tahniah diucapkan..
 
TITIK SANTAI :: :: ::  
Leeza punya blog bila erk.... Haaaaaa tunggu lorh....
 

30 comments:

  1. kejap lagi nak terjah blog diorang :D

    ReplyDelete
  2. Wahhh banyaknya blogger tersenarai dalam remaja ye. Zaman saya dulu 2 blogger je sekali. Sekarang makin ramai pulak. Hehehe

    ReplyDelete
  3. Blog awak pn dh jadi pilihan remaja edisi 15 march.

    ReplyDelete
  4. terjah terjah. jgn x terjah...

    ReplyDelete
  5. bertuahnya mereka..... bila lah blog remy nak masuk pilihan tu......he3... depa pandang pun tak?

    ReplyDelete
  6. wahhh...mesti terjah dan follow ni

    ReplyDelete
  7. perkembangan yang sihat ni... ;)

    ReplyDelete
  8. wahh, hebat2 semuanya.. jom terjah :D

    ReplyDelete
  9. salam leeza :)

    kebanyakkan blog yg ayie baru nk kenal...

    ReplyDelete
  10. blog akak pun boleh la masuk majalah, banyak informasi.Cuba emailkan dekat diorang, konfem2 dapat

    ReplyDelete
  11. majalah remaja ke ni kak?apepun nak usha semua..hehe

    ReplyDelete
  12. yang saya kenal, ieyza afiena je hehehe :D lama dah kenal dia, ada la 2tahun lepas :D

    ReplyDelete
  13. tahniah...nanti malam sampai umah leh laa jenguk2 mereka nie...hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  14. eh, ade blog ieyza la... hehe.. thanx :)

    ReplyDelete
  15. tahniah pada yang tersenarai.... hehehehe...

    ReplyDelete
  16. tahniah pd mereka yg terpilih
    comei header diorang

    ReplyDelete
  17. Tahniah bloggers yang menjadi pilihan tu..terjah yuk.

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.