Monday, March 18, 2013

Trauma Bila Aku Baca Ni

Trauma Menguasai Diri Aku Apabila Aku Menatap Sepi Karangan Ni. Bagaimana Mahu Dibaca ya....

Trauma Bila Aku Baca Ni
 Yang paling leeza rasa nak pengsan... Part akhir sekali ada "zzzzzz" ka atas tu....
Tajuk karangan ni ialah Aku Sebuah Beg.. 

TITIK SANTAI :: :: ::  
Leeza tengah cari jalan penyelesaian bagi masalah seumpama ini. Ya Allah Permudahkan Segalanya.
 

52 comments:

  1. part zzzzz tu mmg epik.. hehe

    ReplyDelete
  2. Apa bende yg dia tulis tu??? Penin jap

    ReplyDelete
  3. terbaek.. trus takleh nak bace

    ReplyDelete
  4. hahaha... apa lagi tugas cikgu la pulak....

    ReplyDelete
  5. Ya ampun. mendidih kalau aku tanda.

    Sabar liza.

    ReplyDelete
  6. langsung tak faham apa yang budak tu karang, hehe. sabar lah ye kak Leeza

    ReplyDelete
  7. serius aku tak faham sepatah haram apa yg anak murid ni tulis =.=' kne zoomkan gambar bru boleh pickup apa yg cuba disampaikan...mohon cikgu bertabah bila nk kasi markah nnt

    ReplyDelete
  8. bahasa apa ne syg?.payah gk student ne kita xpaam eh....kena bagi tuisyen lebih ne.

    ReplyDelete
  9. Hahaha. Saya pun trauma baca kak!

    ReplyDelete
  10. beg dan zzzzzz?
    beg tido ke? 0_o

    ReplyDelete
  11. siap ade zzzzz.. chaiya la budak nie... haha.. serius, tak faham satu ape pun..hee.. sabar jew la

    ReplyDelete
  12. budak darjah berapa punya ni. Bukan Leeza mengajar di sekolah cina ke?

    ReplyDelete
  13. Masaalah besar bagi cikgu2 ni..sabo je la.

    ReplyDelete
  14. pengsan jd cikgu cmnih...apa dia tulis tu?

    ReplyDelete
  15. assalamualaikum leeza...pening kepala nak baca...:)

    ReplyDelete
  16. hehe.. ali mensibi mika ahseng ...

    ReplyDelete
  17. erk, camna nak tanda ni.. pangkah je lah semua..hehe

    ReplyDelete
  18. hehee..mmg funny tp yg realitinya dorg bkerut dahi..tau bt penulisan nih..smpai tkluar zzzz...

    ReplyDelete
  19. Tak faham lah hehe...tapi zzzzz tu yg lawak muehehe...

    ReplyDelete
  20. x mudah nak jad cikgu yang bagus kan leeza heehehe

    ReplyDelete
  21. Hahhahahahhha.....
    Sastera tinggi sungguh bahasa.....
    AJ pun nak pengsan... =D

    ReplyDelete
  22. student leeza ker yg buat??hehehe..done hi shop

    ReplyDelete
  23. pening giler baca.satu apa pon tak paham.hahaha

    ReplyDelete
  24. Satu pun xphm..yg phm cuma "Ali" je.. Mencabar juga jd Guru nie..(-_-)"

    ReplyDelete
  25. sekali dia tulis arab daa .. ekeke .. budak darjah berapa yang tulis karangan ni cikgu ? ekekekek ...

    ReplyDelete
  26. Hahahaha.. Budak ni psycho lah.. Hahhahaha

    ReplyDelete
  27. jaa cuba nak baca apa yg pelajar ni tulis, tp 1 apa pun jaa x fhm...kesian betul kat dia, lagi kesian pada cikgu yg nak bagi markah tu laaa...alahai..kesian leeza... dugaan seorang cikgu tu...sabar nah...

    ReplyDelete
  28. alahai sedih nya kalau ank murid sebegini rupa.. hehehe hope cikgu sabar je la telatah anak murid yer.. heheheh ;D

    ReplyDelete
  29. satu pun remy tak faham....hu3...dugaan sebagai cikgu camtu lah.....

    ReplyDelete
  30. nie pelajar cina tulis malay lah nie eh leeza? haha.. zeng tseng tsung bunyinya.. :P zzzzz.. haha

    ReplyDelete
  31. hahaha sabar ea leeza tp best jga kdg2..haha

    ReplyDelete
  32. hahaha..siap ada zzz lagi..lan pun xpenah buat camtu kat sekolah..sapa agaknya budak nie??sepatah haram den tak paham..hahahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  33. saya jadi speechless. huhu.

    ReplyDelete
  34. kelakar
    byk words cengeng
    sian pulak budak ni
    sure slalu kene marah guru

    ReplyDelete
  35. Mungkin beliau sedang tidur sambil mengarang karangan? Mungkin juga beliau menulis tanpa kesedaran akal? Hehehe

    ReplyDelete
  36. hehehe...sampai ke sudah tak dapat faham cerita ni...pening2

    ReplyDelete
  37. Bahasa apa yang digunakan tu? Pelik sungguh la.

    ReplyDelete
  38. Dua round baca tp xphm gk. Hehhe

    ReplyDelete
  39. erkkk..bahasa apa tu? jenuh baca tapi langsung tak faham..hahaha

    ReplyDelete
  40. xpaham pulak aku bahgian A tu. hiihi

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.