Monday, April 15, 2013

Santai Leeza Dalam Majalah

Santai Leeza Dalam Majalah
Bersyukur  kerana telah dipilih untuk menghiasi ruangan "blogspot" dalam majalah REMAJA untuk keluaran 15 Mac 2013. Santai Leeza telah diberi markah 4.5/5.. Pastinya ada bunga-bunga di hati ini. Haaaaa....

Leeza nak ucapkan ribuan terima kasih kepada sifu-sifu yang pernah membimbing leeza untuk menjadikan blog leeza lebih baik dari semasa ke semasa. Hazwan Hairy, Miss Eca dan mereka yang membantu leeza secara tidak langsung. Tak lupa juga kepada komentor yang setia menari jejari anda dan pembaca yang singgah bersantai di laman Santai Leeza. Heeeee :-p Terima kasih semua...

Sejak dah mula berkhidmat ni, masa dipenuhi dengan penyediaan bahan mengajar, tanda buku, mesyuarat sana sini, kursus sana sini.. Sekarang ni dah tak sempat nak ikut perkembangan para blogger 100%... So sorry ... :-(

Santai Leeza Dalam Majalah REMAJA

TITIK SANTAI :: :: ::  
Thx kepada semua pembaca dan majalah remaja!

45 comments:

  1. Ini sudah bagus... Tahniah Leeza...

    ReplyDelete
  2. Fuhhhhhhh~~~~ retisss tu.. hehehe tahniah Leeza.. hehehe bila la agaknya blog CCK nak ke mag?? hahaha tak dapat kot..

    ReplyDelete
  3. tahniah kak
    cantik tajuk entry akak yg terpampang di dada majalah tu
    moga dipermudahkn segala urusan akak

    ReplyDelete
  4. wah tahniah leeza... hebat la u :)

    ReplyDelete
  5. tahniah! bestnya!
    tinggi markah tu

    ReplyDelete
  6. wah, tahniah kak Leeza. Kite entah bila la nk masuk majalah. hihi

    ReplyDelete
  7. tahniah..
    mesti puas hati n bangga kan

    ReplyDelete
  8. wahhhhhhhh!! bngga2!! thniah! ^^

    ReplyDelete
  9. ouh.. cikgu rupanya. hai cikgu!!!

    ReplyDelete
  10. wah...tahniah2..memg hebat

    ReplyDelete
  11. tahniah leeza :D bangga bangga ada kawan blog masuk majalah :D

    ReplyDelete
  12. Satu lagi indicator Blogger Santai Leeza memang mantap

    ReplyDelete
  13. tahniah mesti seronok giler ni...

    ReplyDelete
  14. perghh..tumpang bangga..aku nak masukkan jugak blog aku dalam majalah boleh leeza?

    ReplyDelete
  15. fuhhhh 4.5 okeh giler lah! hebat2..tahniah leeza teruskan lagi...btw terima kasih juga mention nma hery..terharu!sobsob..haha

    ReplyDelete
  16. wow!! dh msk majalah pula..Tahniah...

    ReplyDelete
  17. 4.5/5..TERbaekkkkkk.......eman first time masuk blog santai leeza nih.....post pon menarik..harap2 satu hri nnti blog eman plak bole masuk dalam mana2 majalah dan jd cover majalah..keekeekee ...tahniah again :)

    ReplyDelete
  18. satu permulaan nie... next time masuk kat cover majalah terus la kan

    ReplyDelete
  19. wah..congratulation leeza...leh famous cam tasha shila laa pasnie..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  20. Akhirnya kak Leeza masuk juga remaja!! Tahniah!!!!! >_<

    ReplyDelete
  21. Tahniah dan respek kat Leeza. Sememangnya blog ni jadi panduan bila nak keluar jalan2.

    ReplyDelete
  22. dah maju. tahniah kak Leeza ^^

    ReplyDelete
  23. da lama xsinggah sini da masuk majalah ye. tahniah ! smoga lagi bsemangat berblogging ye :)

    ReplyDelete
  24. tahniah leeza... akhirnya........
    good rangking pulak tu......
    jeles niey.....

    ReplyDelete
  25. Its Great article posted here. Good To see all that

    ReplyDelete
  26. Tahniah. Moga terus menulis.

    Saya ada buat kontes. Hadiah tanah arab akan diberikan kepada pemenang.

    ---> http://www.asyrofasristudio.com/menangi-hadiah-tanah-arab-dengan-promosi-kontes/ <---

    ReplyDelete
  27. Tahniah Cikgu Leeza.

    Moga makin murah rezeki lagi.

    Nanti banyak rezeki masuk, jangan lupa sedekahkan sebahagian rezeki pada yang memerlukannya.

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.