Monday, May 13, 2013

Cara Buat Dokumentasi Majlis Sukan Sekolah-Sekolah

Bertemu dengan entri Kandungan Dokumentasi - Majlis Sukan Sekolah-Sekolah Wilayah Persekutuan Peringkat Zon Pudu Tahun 2013. Semasa kat IPG KBM sehinggalah dah berkhidmat di sekolah, tugas sebagai dokumentasi tidak dapat lari jauh daripada leeza. Kali ni perkongsian maklumat berkaitan Dokumentasi Majlis Sukan Sekolah-Sekolah Wilayah Persekutuan Peringkat Zon Pudu 2013.

Pertama - Kandungan Dokumentasi : 
Cara Buat Dokumentasi Majlis Sukan Sekolah-Sekolah
1. Senarai Ahli Jawatankuasa
2. Senarai Juri Rayuan
3. Surat Pelantikan
4. Surat Panggilan Mesyuarat
5. Senarai Kehadiran Pengurus Pasukan
6. Minit Mesyuarat
7. Data Penyertaan Sekolah Peringkat Zon
8. Surat Makluman Kepada HUKM & Balai Polis
9. Senarai Penyertaan Kejohanan Badminton
10. Peraturan Pertandingan
11. Borang Score
12. Jadual Pertandingan
13.Senarai Penyertaan Kejohanan Badminton 
14. Laporan Keseluruhan
15 Surat Pemilihan Peserta Kejohanan Badminton
16. Borang Pendaftaran Peserta Peringkat Negeri
17. Surat Latihan Pusat
18. Maklumat Pengadil Bertugas
19. Senarai Urusetia
20. Perbelanjaan Mengurus Pertandingan
21 Gambar dan Lampiran 

Cover dan Belakang Dokumentasi : 
COVER DOKUMENTASI oleh Santai Leeza
Partition Dokumentasi Majlis Sukan Sekolah-Sekolah

COVER DEPAN DOKUMENTASI
Leeza nak ucapkan terima kasih juga kepada Penolong Kanan Korikulum yang banyak membimbing leeza untuk menyiapkan dokumentasi ini. Terima kasih......

TITIK SANTAI :: :: ::  
Moga terus sukses rakan-rakanku.

13 comments:

  1. perghh!! bgus2! bkal bguna pd msa akn dtg nie.. AWESOME!! ^^

    ReplyDelete
  2. wah pndainya leeza buat cntik!!

    ReplyDelete
  3. dah dapat jugak eh surat lantikan DG41? tahniah :)

    ReplyDelete
  4. tahniah leeza.....
    nampak cantik jugak dokumentasi tu.....

    ReplyDelete
  5. tugas seorang pendidik nie bukan mengajar sahaja tetapi banyak dokumen perlu disiapkan untuk pelajar.

    ReplyDelete
  6. syoknye bila hari sukan tiba
    masa utk memanaskan bdn n menghitamkn kulit..hehe
    tringat zaman sekolah dulu2
    nk bgtau..hadiah yg akak pos aritu dh sampai arini..makasih bebyk..byk hadiahnya..suka2x..hehe

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum leeza...wah bestnya cantik2...;)

    ReplyDelete
  8. boleh tahan juga kak Leeza buat tu :D

    ReplyDelete
  9. Terima kasih akak. Nanti boleh saya guna nanti

    ReplyDelete
  10. wah, kreatifnya kak leeza buat :D

    ReplyDelete
  11. sgt xberminat nak buat benda ala sebegini. perhhh

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.