Friday, June 7, 2013

Artis Juga Beli Kek Lapis Sarawak Dayang Salhah

Sesiapa sahaja yang ke Sarawak pasti mencari kak lapis Sarawak. Masa leeza pergi Sarawak bulan Mac lepas, pemandu pelancong leeza telah mencadangkan leeza untuk membeli kek lapis Sarawak Dayang Salhah. 

Artis Juga Beli Kek Lapis Sarawak Dayang Salhah
     Sebelum menjejak kaki di Sarawak, leeza selalu rasa 3 4 ketul kek Sarawak yang dibawa oleh rakan kelas. Tapi sekarang dah boleh makan kek Sarawak tu sampai lebam! Hoooo.... 

     Bila sampai jer kat kedai Kek Lapis Dayang Salhah ni, rambang mata nak beli yang mana satu, semuanya cantik-cantik. Kalau dirasa setiap tester yang disediakan, boleh keliru lidah ni. Belum lagi dengan nama-nama kek lapis yang pelbagai tu... Sekarang jom roll gambar... Rolling plz.............

Pelbagai Jenis Kak Lapis Sarawak Dayang Salhah
Mari Pilih Kek Sarawak Dayang Salhah

Antara Artis Yang Berkunjung!
Ada rezeki, leeza nak ke Sarawak lagi. Sangat seronok ke sana....
Moga para pembaca ceria di Hari Jumaat ini. Banyakkan sedekah .....
TITIK SANTAI :: :: ::  
Sabtu dan Ahad - kemudian mula melangkah kaki ke sekolah...

10 comments:

  1. wahh...lepas nie akak blehla jual kek lapis d smjg plak..hihi

    ReplyDelete
  2. suka makan kek lapis sarawak...sedap....

    ReplyDelete
  3. mira cake house pon sedap juak.. he3..

    ReplyDelete
  4. aloo sedapnye .. teringin nak rasa.. ishh nnti rcgn gi sane lah

    ReplyDelete
  5. masih lagi kurang menggemari rasa kek lapis sarawak.
    munkin tak kena dengan lidah kot..

    ReplyDelete
  6. gambar leeza dah ada ke blom kat sana.. ;)

    ReplyDelete
  7. waaaa..memang banyak pilihankan kek lapis nih. kena pandai pilih dan kena tekak kita.

    kira famous lah kedai tue ^_^

    ReplyDelete
  8. ada beli sepotong utk remy ker? he3

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.