Wednesday, June 12, 2013

Bicara Micheal Ang Tentang CheTa Bernas!

Episod penyingkiran minggu ini menyaksikan satu peristiwa yang sungguh menyentuh hati. Leeza dapat lihat nilai PERSAHABATAN dan PENGORBANAN dalam episod kali ini. Kata-kata Micheal Ang tentang CheTa sangat BERNAS sekali. 

    Menyentuh hati leeza apabila CheTa tampil untuk keluar daripada MASTERCHEF SELEBRITI pada kali ini. Di situ, kita dapat lihat kesetiaan dan keakraban dalam persahabatan mereka. Yeahhhh.....! Sepanjang episod penyingkiran juga, Micheal Ang ada menyatakan dia sengaja menyebut "ikan masin" kerana dia mahu merealisasikan impian CheTa untuk menjadi TOP 5...... 

MICHEAL ANG MEMANG TERHEBAT!!!
Penonton tidak sewajarnya mengkritik CheTa kerana kita tidak pernah merasa atau makan masakan yang dihasilkan oleh CheTa. Berkaitan cintanya,biarlah.. itu hal peribadinya.. ...
Kepada Micheal Ang : 
 Anda memang HEBAT... Dalam KEBISINGANNYA, beliau telah menghiburkan hati leeza. Paling tak boleh lupa ialah NADA MICHEAL ANG memberi komen dan berbicara. Sangat comel... Haaaa dan Yang BEST bila Micheal Ang cakap Kenchana seperti BIBIK rumahnya dan CheTa "Bimbo"... Haaaaa Turut TAK LUPA, MICHEAL ANG FOBIA dengan PETROL PAM!!! :-)
5 YANG TERHEBAT


TITIK SANTAI :: :: ::  
Seterusnya kita saksikan lagi kisah demi kisah yang sebenarnya ada nilai dan pengajaran yang boleh dipelajari. Lihat sesuatu secara tersirat!!

11 comments:

  1. ya... teruskan perjuangan bagi yang tinggal dan buktikan sesuatu bagi yang selalu berkata-kata...

    ReplyDelete
  2. yer... semasa tu nampak sangat Michael saja jer sebut Ikan Masin sebab nak selamatkan CheTa... Pengorbanan seorang sahabat...

    ReplyDelete
  3. betul,sgt comel bila dia bercakap..hehehe :)

    ReplyDelete
  4. saya pun sokong dengan kata² michael ang...dari situ kita dapat lihat kelebihan che ta dalam bidang masakan..memang che ta berbakat...michael ang pun...hehe.

    ReplyDelete
  5. baru semalam start tgok rncgn ni sbb ada pn zainiyah..ehhehe..tp best .:D

    ReplyDelete
  6. kita terlalu pandang negatif pada seseorang sampai tak nampak kebaikan yang ada pada diri seseorang

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum leeza....sedih jer kan..:)

    ReplyDelete
  8. masa tengok che ta beria-ia nak menangis geram pulak tengok.... ngeh3x

    ReplyDelete
  9. che ta memang ohsem.... peramah sesangat.... dan manja itu adalah semula jadi......

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.