Monday, June 24, 2013

CheTa Tetap Tersenyum Kerana

Pusingan SEPARUH AKHIR MasterChef Selebriti Musim Kedua menampilkan Syura, Cellina dan CheTa... Mereka diberi masa selama 3 jam untuk menyediakan hidangan. Jumlah hidangan adalah untuk 10 orang. Para Selebriti agak kurang serasi dengan dapur yang disediakan.

Seperti kita sedia maklum, CheTa telah tersingkir dengan kutipan mata 35 / 50 .. Manakala Syura menjadi pemenang dengan 46 / 50 dan Celina dengan 39 / 50....

MasterChef Separuh Akhir
CheTa ada mengatakan... "Rakan-rakan yang lain dan bergelak tawa di luar, i masih perlu memasak.. i mahu bergelak tawa juga...
Hidangan oleh CheTa

Tahniah kepada CheTa kerana berjaya menjadi 3 yang terbaik... Tabik spring!!!

Ramai juga yang meramalkan Syura bakal menjadi juara MasterChef Selebriti Musim Kedua.... wowww... Namun kita tak boleh menolak bahawa Celina juga berpeluang.. cuma pendapat leeza Celina ada kelebihan dalam hidangan western dan dessert.... Celina juga suka menyediakan sesuatu yang berlainan... yang adakala meletakkan dirinya sungguh berisiko... 

Apa-apapun, kita nantikan esok....
TITIK SANTAI :: :: ::  
esok sekolah yaaaa.... ouch ouch....
Jumpa esok.... 
gambar kredit di 

5 comments:

  1. che ta dh sampai semi final dah bagus sgt dah

    ReplyDelete
  2. dengan citer , syura juara masterchef selebriti musim ke 2 . tapi xtawu betul ke x . hehe :)

    ReplyDelete
  3. ye kita tunggu malam bsk...segalanya terjawab.....
    chef razaha tu lah bos remy.......
    kita tgk sapa yg menang....tugasan bsk cukup mencabar.....

    ReplyDelete
  4. Che Ta lega boleh melaram dan tak tention lagi..nway kalau tiga-tiga masak pun ok..

    ReplyDelete
  5. sebelum ni saya target che ta menang sebab dia pandai masa western and masakan kampung. tapi dengarnya syura menang.

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.