Sunday, June 2, 2013

Jadual Markah Pemahaman dan Penulisan Bahasa Melayu Sek Ren

Beralih angin pada entri pendidikan pula. Kali ni leeza nak berkongsi tentang markah penulisan Bahasa Melayu dan pemahaman Bahasa Melayu. Jadual markah ni bertujuan untuk memudahkan para guru memberi markah keseluruhan kertas peperiksaan pemahaman dan penulisan Bahasa Melayu.

Jadual Markah Penulisan Bahasa Melayu Sek Ren

Jadual Markah Pemahaman Bahasa Melayu Sek Ren

Sekian ~ "cuti sek tinggal seminggu sahaja lagi "

TITIK SANTAI :: :: ::  
Kembali ke sekolah dengan pelbagai event ... Aduhai......

8 comments:

  1. takpelah , saya baca jer semua walau saya ni bukan cikgu , hehe ,

    ReplyDelete
  2. wah..hebatlah..akk..akak kat skolah mgjara subjek apa?

    ReplyDelete
  3. semasa saya dalam era sekolah rendah, tak pernah terfikir pun ada jadual permarkahan. hihi

    ReplyDelete
  4. adik artu ada juga tnjuk bnda cmni..hehe

    ReplyDelete
  5. x penh pikir mcm mana cikgu bg mrkah..dlm pikirn nk lulus ej..hehe

    ReplyDelete
  6. Ohhh..ada skema peksa rupanya
    ..kikikiki

    ReplyDelete
  7. saya tengok je sbb tak paham =) hehhe,

    ReplyDelete
  8. bgi skema pemarkahan leh x leeza..sebab eca ajr tuisyen tuk tahun 6..risau gk sebab dorg nak UPSR xlama lagi..kdg2 eca bgi markah rendah sesangat bila dorg xmencapai tahap yg eca yakin dorg boleh lakukan...tu pasal bgi markah rendah,bagi mereka usaha lebih.

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.