Tuesday, June 18, 2013

Perubahan MasterChef Selebriti

Perubahan MasterChef Selebriti
Perubahan dalam MASTERCHEF kali ini

  1. Keempat-empat peserta perlu bersaing antara satu sama lain untuk melayakkan diri ke pusingan seterusnya.
  2. Tiga peserta yang mengumpul markah paling tinggi akan layak ke pusingan seterusnya.
  3. Seorang akan DISINGKIRKAN....
  4. Mereka perlu bersaing dalam 3 pusingan dan kumpulkan markah 

MARI MENIRU
 Inilah CABARAN PERTAMA :
(COKLAT)   CINTA TIGA SEGI
    TITIK SANTAI :: :: ::   
    Bestnyer coklat kat atas ni... waaaaa yummieee nyer........ 
    Kredit GAMBAR : SINI SINI SINI

    8 comments:

    1. dan yg pasti....selepas 3 minggu cabaran kelainan nie..... episod semi final dan final cukup menarik utk ditonton..... ops!!!! dussss..... keep the secret remy.....!

      ReplyDelete
    2. terliur tengok chef2 lain dan datuk fazley test diorang nye masakan tadi. wuuuuuu

      ReplyDelete
    3. sdpnya hidangan coklat tu... Minat gk cik leeza dgn MasterChef Selebriti.

      ReplyDelete
    4. pelik juga tengok tadi takde pusingan penyingkiran.

      ReplyDelete
    5. assalamualaikum..cikgu leeza :)

      seronok tgok artis2 pandai memasak...ingatkn tahu berlakon jer..

      ReplyDelete
    6. x sabar nak tunggu juara ke dua ni !

      ReplyDelete
    7. bila baca entri ni teringat akan chef jo yg saya jumpa semalam. very humble dan mesra..

      ReplyDelete
    8. jarang tengok tpi dh ujung2 ni kerap jgk tgk

      ReplyDelete

    Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
    Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.