Thursday, June 27, 2013

Terima Kasih Nuffnang!

Terima Kasih Nuffnang!
 Rezeki datang tanpa leeza ketahui... Apa-apaun, terima kasih nuffnang... Bertahun lamanya juga leeza tunggu nak dapat CPUV... herk herk herk.....

Sebenarnya leeza baru perasan jer benda ni.. hmmmmmm Sorry juga kepadapihak nuffnang sebab lambat sedar.. hehehe....

TITIK SANTAI :: :: ::  
Hujung minggu ni Sambutan ke 100 tahun SJKC TSUN JIN....

19 comments:

  1. Tahniah leeza...rezeki terpijak ya..sebab tak perasan..he..he

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah rezeki...tahniah...happy for you...

    ReplyDelete
  3. Aina pun dok tunggu jugak...tapi...sob...sob...

    ReplyDelete
  4. Terima Kasih kat para blogger yang dok meng-klik. Hehehe Tahniah :-)

    ReplyDelete
  5. TAHNIAH... saya pun dapat cuma tak sedar... so tak sempat nak promote blog masa ada..

    pendapatan pun sikit sangat la hehehe

    ReplyDelete
  6. tahniah2 :) anis bile la agaknye nak merasa CPUV ni..hewhew

    ReplyDelete
  7. tahniah kak leeza!! rezeki tu.. :)

    ReplyDelete
  8. tahniah lah sebab dapat ye..lama xdtg sn..hehehhe

    ReplyDelete
  9. wahhh bestnya :) mesti bnnyk dapat

    ReplyDelete
  10. dah lama baru perasan ek. hihi tahniah kak Leeza :D murah rezeki

    ReplyDelete
  11. Sek TSUN JIN tu kat negeri china ke..

    ReplyDelete
  12. alhamdulillah.. tahniah rezeki leeza..

    ReplyDelete
  13. wah... jadi mahukan duit duit lagi...

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.