Monday, July 1, 2013

100TH ANNIVERSARY OF SJK(C) TSUN JIN

100TH ANNIVERSARY OF SJK(C) TSUN JIN
 29 Jun 2013, Sabtu telah berlangsungnya Sambutan Ulangtahun ke 100 SJK (C) Tsun Jin. Seawal 7.30 pagi lagi leeza dah kena berada di sekolah untuk buat persediaan. Tugas yang diberi tidak lah seberat mana.. Jaga pameran dan kena jual bunga orkid... 

     Seriusly, leeza memang tak pandai nak menjual ni... Tapi leeza gigihkan jugalah jual bunga yang ada tu.. Tak pandai nak tarik customer dan nak promote bunga mana yang tahan lama dan baik... Berkat kerjasama antara kawan-kawan, maka dapat lah juga dijualnya bunga orkid tu dalam 30 pasu... fuhhh.....

      Oklah, jommm kita tengok gambar 100TH ANNIVERSARY OF SJKC TSUN JIN ....
Persediaan Dewan Sebelum Majlis
Tetamu mula tiba

Tetamu mula memenuhi Dewan
 
Menanti Ketibaan VIP

Pancaragan SJK(C) Tsun Jin

Majlis Tamat
Kemas Dewan ler...
Demikian berakhirnya Sambutan Ulangtahun Ke 100 SJK (C) Tsun Jin... Tahniah kepada pihak sekolah, guru-guru dan mereka yang terlibat secara langsung mahupun tidak langsung....

TITIK SANTAI :: :: ::  
Mencatat untuk masa depan.....

10 comments:

  1. happy anniversary utk SJK(C) Tsun Jin :D

    ReplyDelete
  2. Saya pernah mengajar di SJKC selama setahun lebih. Ada juga pengalaman di sana.

    ReplyDelete
  3. tahniah tersenarai dalam blog PCB untuk Jun 2013

    ReplyDelete
  4. jadi penjual bunga yang ayu..sweet la tu..

    ReplyDelete
  5. pewiittt..kak leeza jual bunga cewah..

    happy aniberseri sjkc tsun jin

    ReplyDelete
  6. happy anniversary untuk SJK(C) Tsun Jin....teruja kalau dah 100 tahun...

    ReplyDelete
  7. klu da 100thn,semua org teruja gila kan?hehehe

    ReplyDelete
  8. 100 tahun? Nak tahu juga berapa ramai keluaran dari sekolah tersebut berjaya menjadi menteri dan sebagainya?

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.