Monday, July 29, 2013

Perasmian Gelanggang Bola Keranjang dan Hari Sukan

Minggu lepas sekolah leeza telah mengadakan Hari Sukan... Hari yang sama kami juga ada event perasmian gelanggang bola keranjang yang baru siap dinaik taraf.... Tak banyak yang boleh dikongsi... Sebab leeza sendiri sibuk memerhati apa yang jadi pada hari tu.. Jadi pemerhati jew... ki ki ki ki

Roll gambar dulu erk....
Raptai sepanjang minggu
 Leeza tengok dari belakang dewan.. Dah letih ke hulu ke hilir ....

Berapa gulung riben digunakan ni?
Terkejut beruk leeza tengok.... hoooooo "yang pasti bukan leeza buat benda ni!"

Dirasmikan oleh barisan VIP...
Lama dah mereka tunggu ni.....
Dari gelanggang bola keranjang, leeza bergegas ke skuad pengakap... Guru pengiring untuk perbarisan lah katakan...

Selepas pancaragam masuk, skuad pengakap bergerak...
Sampai di sini sahaja leeza sempat snap snap.... 

TITIK SANTAI :: :: ::  
4 hari lagi sekolah... then enjoy 16 hari cuti k.....

9 comments:

  1. wah meriahnya suasana.

    da lama xsinggah sini.

    ReplyDelete
  2. wah, mesti dyeorg gembira sbb dpt gelanggang baru :D

    ReplyDelete
  3. cantiknya.. rajin dorang deko deko sampai macam tu sekali. hehehe

    ReplyDelete
  4. besar jugak skola ye. meriah betul

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum leeza...mekacih yer atas pemberian kad raya tu...:)

    http://maszull.blogspot.com/2013/08/kad-raya-dari-blogger-lagi.html

    ReplyDelete
  6. Mesti besar sekolah tu kan kak...ish3...kreatif sungguh..

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.